קשיים בגמילה מטיטולים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשיים בגמילה מטיטולים
    אירנה
    08/04/2011

    שלום רב ,
    בני בן שנתיים ועשרה חודשים מפותח מבחינה קוגנטיבית משחק משחקי תפקידים מבין הכל ומדבר בשתי שפות.
    ניסינו לגמול אותו וללא הצלחה - בלילה הוא ישן עם טיטול והטיטול שלו רטוב בבוקר, בצהרים בפעוטון הוא גם ישן עם טיטול וקם עם טיטול רטוב
    במשך היום הוא עם תחתונים מחקה עד לדקה ה90 ואז צריך לרוץ איתו לשירותים - כשאנחנו שואלים אותו אם יש לו פיפי אומר שלא או שהוא לא רוצה ללכת לשירותים
    לגבי קקי זה יותר מסובך נוצר מצב שהוא מתאפק כל היום עד שמגיעה הביתה ובערב כשאנחנו יוצאים מהחדר עושה בטיטול ואז אומר לנו שעשה ושנחליף לו או אם הוא צריך בבוקר אז לא יוצא מהחדר הכי חשוב לציין הוא אומר לנו לכו מפה שאף אחד לא יהיה לידו
    אני רוצה להוסיף שלפני המקלחת הוא יושב על האסלה עושה פיפי וזהו הוא אינו מתאמץ לעשות קקי אלא ממשיך לשחק על האסלה
    יצרתי קשר עם קליניקה ריפוי בעיסוק אך הם אמרו שהם לא מטפלים בבעיה מסוג זה.
    אני יודעת שזה רגשי כי נפגשתי עם יועצת חינוכית בפעוטון אבל אני לא יודעת איך מתמודדים
    בברכה
    אירנה .
    אני צר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיים בגמילה מטיטולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים בגמילה מטיטולים - תגובה

    סמדר ריינר
    08/04/2011

    שלום אירינה,
    זו לא כל כך בעיה. מותר לו בגילו עדיין לא להיגמל.ילדים רבים בגיל הזה עדיין לא גמולים וזה בסדר גמור. אחד העקרונות הכי חשובים בגמילה הוא לא להיכנס למאבק כוחות עם הילד. יכול להיות שאתם לוחצים יותר מדי. תניחו לזה וחכו שזה יבוא ממנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו