בילוי בקניון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בילוי בקניון
    משה
    10/04/2011

    שלום רב
    חמותי שומרת על ילדינו (בני שנתיים ןחמש) בערך פעם בשבוע למשך מספר שעות.אחת מהפעילויות החביבות עליה היא לקחת אותם לסיבוב חנויות בקניון.אני מוצא שזוהי אינה פעילות מותאמת לילדים, ובתדירות שכזו אפילו מזיקה שכן הם לומדים שקניות וחנויות זה סוג של בילוי (מנוגד לתפיסתי)
    אשתי חולקת עליי וטוענת שכל עוד אנחנו מקנים את עיקר הערכים, פעם בשבוע בקניון לא ישנו כלום.
    מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בילוי בקניון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בילוי בקניון - תגובה

    סמדר ריינר
    10/04/2011

    שלום משה,
    זו לא שאלה שיש עליה תשובה מדוייקת. באופן עקרוני עם סבתא וסבא תמיד עושים דברים שאבא ואמא פחות מרשים בדרך כלל, מה שמשפיע יותר על החינוך הוא התפיסה של ההורים ברוב השבוע. אני לא יכולה להגיד לך שזה בכלל לא משפיע, מצד שני הם גדלים בתוך המציאות ורואים ילדים אחרים מבלים בקניון, ואי אפשר לבודד אותם מהעצם העניין שיש בילוי כזה. הם ידעו את זה יום אחד בלאו הכי וכשהם יגדלו תהיה להם בחירה מה לעשות עם זה ועל זה אין לך שליטה טוטאלית. .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו