מה לעשות?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשות?
    רינת
    10/04/2011

    שלום, בני הוא בן שנתים ותשעה חודשים, מאז שהוא נולד הוא אוהב לישון עם חיתול ומוצץ, לפני מספר חודשים אני שמתי לב שעד שהוא נרדם הוא אוהב לקחת את החיתול שלו ולשים אותו בין הרגלים שהוא שוכב כמובן על הבטן ומרים את הרגלים,כמו ליצור חיכוך עם החיתול, אני רוצה לציין שהוא עדיין עם חיתולים ולא עם תחתונים. רציתי לדעת האם זה נורמלי, האם זה סתם דרך שלו להירדם או שזה משהו שצריך לשים לב אלין כבר עכשיו ולנסות לגרום לו להימנע מלעשות את זה.
    ושאלה נוספת האם יש כבר צורך לגמול אותו מחיתול, יש מצב שאחרי שאגמול אותו מחיתול אולי הוא יקח משהו אחר ויתחכך בו וכמובן אז הוא יהיה כבר עם תחתונים.
    אשמח לשמוע את דעתכם, יכול להיות שאני סתם דואגת והוא עוד קטן וזה ישתנה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות? - תגובה

    ליאת גרוס
    10/04/2011

    שלום רינת
    משהו שדומה לאוננות בגיל זה הוא נורמלי לגמרי ואין בו כוונה מינית אלא יותר אלמנט של הרגעה. לא הייתי עושה מזה סיפור. התייחסי לנושא הגמילה מבלי להתייחס לנושא שהצגת. אם הוא בשל לגמילה אז זה הזמן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו