בן שנה ועשרה חודשים- לא מצליח להרדם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה ועשרה חודשים- לא מצליח להרדם
    מעיין
    10/04/2011

    היי,

    יש לנו שני בנים מקסימים הגדול בן שנה ועשרה חודשים והצעיר בן 5 חודשים.
    הגדול מאז ומתמיד לא הצליח להרדם לבד.
    ב
    התחלה נרדם על הציצי אח"כ על בקבוק ועכשיו אחרי שמסיים לשתות את הבקבוק אנחנו מקריאים סיפור, סוגרים את האור ויושבים לידו עד שנרדם.

    לאחרונה זה כבר ממש מייאש...
    אני נמצאת לבד עם שניהם ואני צריכה לשבת איתו כמעט שעה כל ערב!!!!
    אם אני יוצאת מהחדר לפני שממש נרדם הוא בוכה ונכנס ל"היסטריה".

    בקרוב אני רוצה ששניהם יהיו ביחד בחדר ורוצה ללמד את הגדול להרדם ביתר קלות.
    מה כדאי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה ועשרה חודשים- לא מצליח להרדם - תגובה

    נעמה סבג שמש
    12/04/2011

    מעיין,

    עם כל אחד מילדייך תצטרכי לעשות תהליך הדרגתי של הרגלי שינה. עם כל אחד התהליך יהיה שונה כי הצרכים שלהם שונים.

    כחלק מהתהליך, ילד שרגיל שיושבים לידו, יתרגל לנוכחות שלך ליד הדלת, עם מינימום של תקשורת. בהמשך, תצאי ותיכנסי לסירוגין, בהתאם לקצב שלך ושל צרכי התינוק.

    לילד הגדול את צריכה גם לתת הבסר מילולי, גם להקריא סיפורים בנושא וגם להמחיז לו עם חיות.
    זה תהליך הדרגתי שהעקביות בו ראשונה במעלה.

    את מוזמנת להכנס קצת לאתר כדי לקרוא מאמרים בנושא.

    בהצלחה!

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
    יועצת ומנחת הורים וצוותי חינוך
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו