מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התנהגות לא הולמתמ.שירה11/04/2011
שלום רב!
למה ילדים נוטים ללעוג ולהציג לאנשים שלא מוצאים חן בעיניהם,
או אנשים עם סוג של מגבלות?, למשל שומעים את הסטיגמות שלהם והם
פועלים לעיתים ברוע,
הסבר רחב בפניהם בתחלס לא עוזר?
כיצד להתנהג, או לעזור במצב כזה?
תודה ושבוע טוב....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנהגות לא הולמת - תגובה
נעמה סבג שמש12/04/2011שלום לך שירה,
ילדים, בכלל בני אדם, לועגים לשונה. קשה לקבל מישהו שהוא קצת אחר, במראה או בדיבור והמחשבה.
תלוי בגיל, אך יש ללמד ילדים תוך כדי קריאת סיפור, והמחזות על הנושא. לילדים גדולים יותר: הייתי לוקחת להתנדב בעמותות.
בהצלחה!
נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
יועצת ומנחת הורים וצוותי חינוך
מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא עוזר
מ.שירה12/04/2011מדובר פה נכון לעכשיו באחד האחיינים, שלועג ומרביץ לאחותי שהיא אם פיגור קל,
היא אם אופי חזק, אבל היא מיללת שהוא יפסיק,אבל זה לא הכל, ניסתי הכל: דיברתי עם ההורים ופרטטתי דברים רגשיים
(כשזה היה מדובר בי), וזה עזר, אבל לתקופה ואכשהו עדיין המצב ממשיך, לפעמים הוא רוצה את קרבתי, אולי בשבילו גם לפעמים, ולפעמים הוא משפיל אותי ליד אנשים, למשל ליד אימא שלו, הוא אומר כמה פעמים שהוא שונא אותי, וליד סבתו הוא לעג "והרביץ". הרבה פעמים אני רוצה להחליט לשתוק, ופעם הציעו לי לא לתת יחס
כלומר מתנות. אני רוצה לשתוק, כי אני יודעת מזה בדיוק, הוא עושה והכל נמשך הלאה כאילו כלום, ואולי לכן נוח להורים שלו להתעלם בדר"כ. הוא ואחיו הציקו גם לבת דודתי שנסעה בשבת (מה את ערבייה), נכון הוא בן שש וחצי, אבל הוא מודע טוב מאודד
להתנהגות, אני לא יודעת אם לקרוא לזה מטרד, או מצוקה כבר, כי אני מבינה דברים
וכאילו שהוא מציק לאחותי זה שיעמום של רגע, או תסכול שלו, זה כבר נראה כמו שעשועון, ואף אחד לא מיחס לזה חשיבות, אבל למה בנדם (אם פיגור)צריך לסבול זאת?
זה כלל לא חדש לי היו הרבה ילדים לפניו שנתקלו בה והציקו, וגם אח שלי הגדול מציק לה מאוד, בין היתר בגלל שהיא בזבזנית של שמפו, וגם לא אכפת לה מה שמעירים לה,
אני יודעת שהשתיקה יפה, ועוד הרבה דברים, אבל בכל זאת אחותי לא קורבן לסביבתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכל זאת אנסה את הסיפור
מ.שירה12/04/2011ואתן לאימא שלו, אם אמצא באינטרנט,
בנוסף גם היא מציקה, אבל היא לקויית דיבור ואומרת", "דאי אקה מקיק יי יו עקקיקי יך כיום) :"די אתה מציק לי.. לא עשיתי לך כלום,
היא יודעת הצקות גם מאחי הגדול בין היתר כי היא בזבזנית של שמפו :)
יש לה אופי חזק.
לא הייתי כותבת כל זה אם לא היה אכפת קצת:).....
תודה, ואם תוכלי עוד לעזור
בברכת חג פסח שמח וכשר:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
