התנהגות לא הולמת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות לא הולמת
    מ.שירה
    11/04/2011

    שלום רב!

    למה ילדים נוטים ללעוג ולהציג לאנשים שלא מוצאים חן בעיניהם,
    או אנשים עם סוג של מגבלות?, למשל שומעים את הסטיגמות שלהם והם
    פועלים לעיתים ברוע,

    הסבר רחב בפניהם בתחלס לא עוזר?

    כיצד להתנהג, או לעזור במצב כזה?



    תודה ושבוע טוב....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות לא הולמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות לא הולמת - תגובה

    נעמה סבג שמש
    12/04/2011

    שלום לך שירה,

    ילדים, בכלל בני אדם, לועגים לשונה. קשה לקבל מישהו שהוא קצת אחר, במראה או בדיבור והמחשבה.

    תלוי בגיל, אך יש ללמד ילדים תוך כדי קריאת סיפור, והמחזות על הנושא. לילדים גדולים יותר: הייתי לוקחת להתנדב בעמותות.


    בהצלחה!

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
    יועצת ומנחת הורים וצוותי חינוך
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עוזר

    מ.שירה
    12/04/2011

    מדובר פה נכון לעכשיו באחד האחיינים, שלועג ומרביץ לאחותי שהיא אם פיגור קל,
    היא אם אופי חזק, אבל היא מיללת שהוא יפסיק,אבל זה לא הכל, ניסתי הכל: דיברתי עם ההורים ופרטטתי דברים רגשיים
    (כשזה היה מדובר בי), וזה עזר, אבל לתקופה ואכשהו עדיין המצב ממשיך, לפעמים הוא רוצה את קרבתי, אולי בשבילו גם לפעמים, ולפעמים הוא משפיל אותי ליד אנשים, למשל ליד אימא שלו, הוא אומר כמה פעמים שהוא שונא אותי, וליד סבתו הוא לעג "והרביץ". הרבה פעמים אני רוצה להחליט לשתוק, ופעם הציעו לי לא לתת יחס
    כלומר מתנות. אני רוצה לשתוק, כי אני יודעת מזה בדיוק, הוא עושה והכל נמשך הלאה כאילו כלום, ואולי לכן נוח להורים שלו להתעלם בדר"כ. הוא ואחיו הציקו גם לבת דודתי שנסעה בשבת (מה את ערבייה), נכון הוא בן שש וחצי, אבל הוא מודע טוב מאודד
    להתנהגות, אני לא יודעת אם לקרוא לזה מטרד, או מצוקה כבר, כי אני מבינה דברים
    וכאילו שהוא מציק לאחותי זה שיעמום של רגע, או תסכול שלו, זה כבר נראה כמו שעשועון, ואף אחד לא מיחס לזה חשיבות, אבל למה בנדם (אם פיגור)צריך לסבול זאת?
    זה כלל לא חדש לי היו הרבה ילדים לפניו שנתקלו בה והציקו, וגם אח שלי הגדול מציק לה מאוד, בין היתר בגלל שהיא בזבזנית של שמפו, וגם לא אכפת לה מה שמעירים לה,
    אני יודעת שהשתיקה יפה, ועוד הרבה דברים, אבל בכל זאת אחותי לא קורבן לסביבתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכל זאת אנסה את הסיפור

    מ.שירה
    12/04/2011

    ואתן לאימא שלו, אם אמצא באינטרנט,

    בנוסף גם היא מציקה, אבל היא לקויית דיבור ואומרת", "דאי אקה מקיק יי יו עקקיקי יך כיום) :"די אתה מציק לי.. לא עשיתי לך כלום,
    היא יודעת הצקות גם מאחי הגדול בין היתר כי היא בזבזנית של שמפו :)
    יש לה אופי חזק.

    לא הייתי כותבת כל זה אם לא היה אכפת קצת:).....
    תודה, ואם תוכלי עוד לעזור

    בברכת חג פסח שמח וכשר:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו