מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה דחופהאמא11/04/2011
שלום רב, (מתנצלת מראש על האריכות)
בני בן 3.8. ילד נעים בד"כ, ביישן, מופנם, קטן מימדים, חלוש מבחינה פיזית ורגיש מאוד. לאחרונה החל מחג פורים השתנה מאוד - הוא מציק ללא הרף לילדים בכיתתו בגן. הגננת והסייעות טוענות שהוא כל הזמן מרביץ, מציק. גם בבית אני רואה את אותה ההתנהגות מול אחותו הקטנה - הוא יכול לעבור לידה, ולתת לה מכה בראש סתם בלי סיבה, לחטוף צעצוע, לפרק לה משהו. היום הזמנתי חבר הביתה והחבר התלונן כל הזמן שבני מציק לו ובאמת כך היה - הצקות ללא כל סיבה. אני מניחה שאין בעיה בוויסות החושי וגם שקצת חקרתי את הגננת היא אמרה שזה לא נובע מתשכול אלא משובבות. זה כאילו שפתאום הוא במצב רוח קרבי של הצקות, כאילו שיש לו יצר רע, מעין סוג של רובוט ששולח אותו להציק והוא בכלל לא שולט בזה. לא יודעת אם קשור אבל לאחרונה הוא בעניין של מלחמות נגד הרעים, להציל את הטובים, להרוג את המכשפות והמפלצות וכו'...
כמובן שילדי הגן מחזירים לו, וכשהם מחזירים לו בחזרה בגלל המבנה הפיזי שלו, הוא עף אחורה. השבוע הוא דחף ילד והילד דחף אותו בחזרה, הבן שלי עף על שולחן ונחבל בשיניו. אז לא מדובר רק בהתנהגות חברתית בעייתית אלא בסכנה ממשית לעצמו.
אני כבר מתחילה לדאוג ואמרתי לו שיותר אני לא מזמינה חברים אלינו וגם אם הוא מציק לא יהיו לו חברים. מה עוד אפשר לעשות ואיך יוצאים מזה?
תודה רבה
אמא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רציתי גם לשאול אם יש ספר מתאים בנוש
אמא12/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחופה - תגובה
סמדר ריינר12/04/2011שלום לך,
אני חושבת שצריך לברר יותר לעומק מה קורה לו ולמה הוא התחיל להתנהג כך. אולי יש משהו שקרה בסביבה המשפחתית, או שקרה רק לו או שיש לו פחדים, משהו מטריד אותו, וגורם לו לא לשלוט בתוקפנות שלו.
הייתי מסה לברר או דרך הציורים שלו, או בדרך יצריתית אחרת (למש לשאול אותו במשחק אם פיה הייתה נונתנת לו שלוש משאלות מה היה מבקש) מה קורה בעולמו הפנימי ומה קשה לו. אם אתם לא מצליחים ובכל זאת הבעיה מחריפה כדאי לפנות לטיפול כדי לנסות להבין יותר לעומק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
