העברה לגן חדש-שוב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • העברה לגן חדש-שוב
    יפית
    12/04/2011

    הי סמדר,

    יש לי ילד בן שנה ו-8 חודשים (יש לו אח בן 4.5 ) . בגיל 6 חודשים נכנס לראשונה לפעוטון ביישוב שגרנו בו.
    בסוף שנת "הלימודים" בקיץ האחרון עברנו דירה לישוב סמוך ולכן העברתי אותו לגן בישוב החדש.
    אני מאד לא מרוצה מהגן בלשון המעטה והחלטתי להחזירו לגן הקודם שהיה בו-אבל לצוות אחר כיוון שהוא שייך לקבוצת הגדולים ולא לתינוקות (מן הסתם).
    לשנה הבאה כבר רשמתי אותו לגן אחר ביישוב שבו אנחנו גרים. גן מאד איכותי וקרוב לנו לבית בניגוד לגן שהוא נמצא בו כרגע שהוא כאמור בישוב הסמוך.
    שאלתי, האם זה הגיוני להעביר אותו כל כך הרבה גנים בזמן כל כך קצר?
    הילד הוא ילד סתגלתן, משתלב מהר מאד בגנים החדשים שהגיע אליהם.
    אם יעבור בתחילת השנה לגן ליד הבית הוא יהיה שם רק שנה עד גיל 3 כי אז עוברים לגן מועצה.
    אני לא רוצה שיווצר מצב שבגלל שהוא מסתגל מהר וילד חברותי מאד זה "יקל" עליי להעביר אותו כל כך הרבה מסגרות.האם זה חכם לעשות את זה או שפשוט אשאירו בגן הנוכחי ביישוב הסמוך גם בשנה הבאה ליצור לו רצף של שנה וחצי ואז שיעלה לגן מועצה?

    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העברה לגן חדש-שוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברה לגן חדש-שוב - תגובה

    נעמה סבג שמש
    12/04/2011

    היי ענת,

    בעיניי, המעברים האלה בהחלט רבים ומוגזמים. השאלה היא אם זה כורח המציאות או שניתן להתכוונן לכיוונו. כלומר: אם זה יישוב סמוך, הייתי ממליצה לעשות את הנסיעות עד למעבר כדי שיהיה באותה המסגרת. המעברים הם רבים מידי, ואם אפשר אחרת, אז הייתי ממליצה בחום, גם כמא, לעשות את המאמץ.

    בהצלחה!

    נעמה סבג שמש, מנהלת רשת עידן ההורות
    יועצת ומנחת הורים וצוותי חינוך
    מומחית בהקניית אינטליגנציה רגשית והרגלי שינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה. חיזקת את החלטתי. חג שמח

    יפית
    13/04/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו