מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דחוף מאוד מאוד מאודלאה14/04/2011
שלום יש לי ילד מקסים בן 6 שעקב איחור שפתי(החל לדבר בגיל 3 וחצי) עבר איבחון בשירות הפסיכולוגי לגביי השארות שנה נוספת בגן חובה אך עקב גילו (יליד אפריל) והיות והאבחון הראה כי הילד נמצא ממוצע לגילו הוחלט כן להעלותו לכיתה א. כאשר הגעתי לקבל את מכתב האישור הפסיכולוגית הושיבה אותי וטענה כי לדעתה יש לבני בילבול לגביי הזהות המינית שלו (זאת היא קבעה בפגישה של חצי שעה עם הילד ) לטענתה בפגישה הראה סמנים שאופייניים יותר לבת חשוב לציין כי בבית הוא כן אוהב מאוד לשחק עם חברות וכנראה שאצלהן הוא משחק עם בובות וכן לעיתים רחוקות הוא אוהב להתנהג כבת אך עם זאת יש לו המון חברים והוא ילד מקובל ו אהוב . הוא ילד שמנשק המון את המשםחה ולדבריה צריך להפסיק אותו ולקחת אותו מיידית לפסיכולוג קליני. מיותר לציין שאני ובעלי ממוטטים מהפגישה ומאז אנחנו בחרדות לגביי עתיד הילד .
אנא אנו לי בדחיםות האם יש צורך בטיפול פסיכולוגי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף מאוד מאוד מאוד - תגובה
סמדר ריינר16/04/2011שלום לאה,
אם אתם מרגישים ממוטטים מהפגישה, הרי רק לצורך כך כדאי לכם לפנות לקבל עזרה, שתעזור לכם להתמודד או להרגע. דרך אגב לא חייב להיות פסיכולוג קליני, יכול להיות גם פסיכותרפיסט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא קיבלתי את התשובה לשאלה
לאה22/04/2011היי סמדר ראשית תודה על תשובתך
אני ובעלי התגברנו על הפגישה אך שאלתי היא האם הילד זקוק לטיפול או לעזרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא קיבלתי את התשובה לשאלה - תגובה
סמדר ריינר22/04/2011שלום לאה,
אני לא מספיק מכירה את הילד שלכם כדי לדעת. אם הפסיכולוגית שהעריכה אותו טוענת שכן, הייתי מקשיבה לה. לה יש בטוח יותר נתונים ממני. אין טעם לבקש חוות דעת שניה דרך פורום באינטרנט, כיוון שזה תמיד יותר שיטחי ופחות מקצועי מאיש מקצוע שראה את הילד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
