דחוף מאוד מאוד מאוד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף מאוד מאוד מאוד
    לאה
    14/04/2011

    שלום יש לי ילד מקסים בן 6 שעקב איחור שפתי(החל לדבר בגיל 3 וחצי) עבר איבחון בשירות הפסיכולוגי לגביי השארות שנה נוספת בגן חובה אך עקב גילו (יליד אפריל) והיות והאבחון הראה כי הילד נמצא ממוצע לגילו הוחלט כן להעלותו לכיתה א. כאשר הגעתי לקבל את מכתב האישור הפסיכולוגית הושיבה אותי וטענה כי לדעתה יש לבני בילבול לגביי הזהות המינית שלו (זאת היא קבעה בפגישה של חצי שעה עם הילד ) לטענתה בפגישה הראה סמנים שאופייניים יותר לבת חשוב לציין כי בבית הוא כן אוהב מאוד לשחק עם חברות וכנראה שאצלהן הוא משחק עם בובות וכן לעיתים רחוקות הוא אוהב להתנהג כבת אך עם זאת יש לו המון חברים והוא ילד מקובל ו אהוב . הוא ילד שמנשק המון את המשםחה ולדבריה צריך להפסיק אותו ולקחת אותו מיידית לפסיכולוג קליני. מיותר לציין שאני ובעלי ממוטטים מהפגישה ומאז אנחנו בחרדות לגביי עתיד הילד .
    אנא אנו לי בדחיםות האם יש צורך בטיפול פסיכולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף מאוד מאוד מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף מאוד מאוד מאוד - תגובה

    סמדר ריינר
    16/04/2011

    שלום לאה,
    אם אתם מרגישים ממוטטים מהפגישה, הרי רק לצורך כך כדאי לכם לפנות לקבל עזרה, שתעזור לכם להתמודד או להרגע. דרך אגב לא חייב להיות פסיכולוג קליני, יכול להיות גם פסיכותרפיסט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלתי את התשובה לשאלה

    לאה
    22/04/2011

    היי סמדר ראשית תודה על תשובתך
    אני ובעלי התגברנו על הפגישה אך שאלתי היא האם הילד זקוק לטיפול או לעזרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלתי את התשובה לשאלה - תגובה

    סמדר ריינר
    22/04/2011

    שלום לאה,
    אני לא מספיק מכירה את הילד שלכם כדי לדעת. אם הפסיכולוגית שהעריכה אותו טוענת שכן, הייתי מקשיבה לה. לה יש בטוח יותר נתונים ממני. אין טעם לבקש חוות דעת שניה דרך פורום באינטרנט, כיוון שזה תמיד יותר שיטחי ופחות מקצועי מאיש מקצוע שראה את הילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו