מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בת שנתיים מתוסכלת שלא מצליחהחסוי19/04/2011
היי,
של לי ילדה בת שנתיים, שאנחנו משחקות במשחקי קופסא התאימים לגילה ולפעמים היא נתקלת במעט קושי היא מתחילה לכעוס ולבכות נורא,אם למשל היא בונה מגדל מקוביות וזה נופל או לא מצליח היא זורקת את הכל, אני לא יודעת איך לגרום לה לא להרגיש תסכול לפעמים אני מסבירה לה שלא תמיד זה מצליחיך לנסות אבל זה ממש לא עוזר.
בנוסף היא נורא נלחצת אם למשל נופל משהו ולא מרימם היא מתעשקת שירימו ועד שזה לא במקום היא לא נרגעת, האם זה בסדר? איך עליי להתנהג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנתיים מתוסכלת שלא מצליחה - תגובה
סמדר ריינר19/04/2011שלום לך,
ייתכן שבמקום לייצר אווירה משחקית וכייפית יש אווירה של ציפייה דרוכה והישגיות סביב המשחק המשותף שלכן. הרבה תלוי במה את משדרת לה, איך את נהנית מהמשחק או מחכה לראות מה יצליח ומה לא, ואם המשחק הוא כבר לא משחק אלא סוג של הוכחה להתפתחות שלה ולאינטילגנציה שלה. אפשר לנסות להפוך את כל העניין להרבה יותר משחקי מצחיק וכייפי, למשל, להחליט שהמטרה היא בכלל לא לבנות מגדל אלא דווקא להרוס אותו, ואחרי ששמים שתיים שלוש קוביות אמא נותנת מכה והכל נופל ונורא צוחקים ונהנים, ואחר כך תור של הילדה להרוס וכו'. ובכלל להגיב לטעויות בהרבה הומור, וגם לתת דוגמא אישית, אפילו לטעות בכוונה ולעשות מזה הצגה קטנה, כמה זה מצחיק שלא יצא כמו שהתכוונו וכו'. אחרי שתצליחו לייצר מצב של שימוש במשחק לצורך הנאה ושחרור, אני מקווה שגם החרדה הכללית שאת מתארת מכך שדברים הם לא במקום ומיד צריך להחזיר אותם תשתחרר, כי למשחק יש כוח מרפא ורכישת היכולת לשחק בהנאה חשובה לא פחות מפיתוח אינטילגנציה והישגים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
