גמילה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה
    הילה
    19/04/2011

    שלום,
    בני בן השנתיים וחצי החליט אתמול שהגיע הזמן להיגמל והוריד את החיתול לבד.
    אנחנו כמובן זרמנו עם הרעיון. פיפי-הוא מנסה לשבת בסיר או להשקות את העץ בגינה אבל לא יוצא לו כלום. רק באמבטיה הוא מצליח או במיכנסיים.... האם זה בסדר לאפשר לו לעשות באמבטיה (אנחנו לוקחים אותו לשם הוא לא מבקש)? הוא אומר יש לי פיפי אבל לא יוצא לו כלום. קקי יצא אתמול בסיר, היום ביקש מס' פעמים, ישב המון, אך לא יצא כלום. האם לאפשר לו לעשות בחיתול את הקקי? להציע לו חיתול כדי לעשות? אני מפחדת שלא יפתח עצירות.תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה - תגובה

    סמדר ריינר
    20/04/2011

    שלום הילה,
    הילד שלכם רוצה, אבל מפחד עדיין. לעיתים קרובות ההרגשה שהקקי עוזב את הגוף מעוררת חרדה אצל ילדים, כי הם חשים שחלק מהם מתפרק מהגוף. לכן חשוב לאפשר לו את מה שנוח, אם צריך טיטול רק בשביל הקקי בהחלט לתת את זה, לזרום עם מה שנוח לו ולא להכנס לנוקשות. המפתח בגמילה טובה הוא גמישות והדרגתיות. לכו עם הילד שלכם, בקצב שלו והכל יהיה בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו