זהוי אותיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זהוי אותיות
    גלית
    21/04/2011

    לבתי בת ארבע ותשע חודשיים היתה אסיפת הורים לפני חודשיים ,הגננת אמרה שהיא בסדר מכל הבחינות(החברתי, הרגשי וכו') אך יש לה כמה בעיות מבחינה לימודית, לטענת הגננת יש לה בעיה בזיכרון , היא לא יודעת לזהות כ-10 אותיות לפחות ולא יודעת לזהות כ-5 מספרים , בתי יודעת לכתוב את שמה ויודעת לזהות כ-3 אותיות וכ-3 מספרים, מאז התחלתי לשבת עם ביתי על מספרים ואותיות, הילדה נראת מאוד לחוצה ואני מרגישה שזה גם פוגעה ביחסים בנינו, מצד אחד היא רוצה ללמוד מצד שני זה מלחיץ אותה וקצת קשה לה, מה דעתכן , האם לרדת מהנושא או להמשיך ולשבת איתה?(יש לציין שלבתי יש אנטלגנציה רגשית גבוה והיא מדברת יפה אך גם את זיהוי צבעים לדוגמא היא ידעה בגיל מאוחר יחסית), בתי כבר אמרה לי שהיא מפחדת מכיתה א כי היא לא יודעת לקרוא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זהוי אותיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהוי אותיות - תגובה

    סמדר ריינר
    21/04/2011

    שלום גלית,
    אני באמת חושבת שכדאי להניח לעניין הזה כרגע. אם יהיו בעיות בהמשך יהיה מספיק זמן טפל בהן. נשמע לי שיחסית לגילה היא בסדר גמור, השתדלי לחזק אותה על מה שהיא כן יודעת, ונצלי את הזמן שלכם ביחד לעשות דברים אחרים. יש עוד הרבה זמן עד כיתה א'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו