שלום רב,

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב,
    ירדן
    21/04/2011

    אני בת 33 והחלטתי להביא ילד לבד (באמצעות בנק הזרע, ) , שאלתי היא מה לומר לילד שישאל איפה אבא שלו? איך להסביר לו בצורה הנכונה , ובשפה שמתאימה לילד?
    האם ההחלטה שלי יכולה לגרום נזק נפשי לילד?

    אודה על תשובתך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב, - תגובה

    סמדר ריינר
    21/04/2011

    שלום ירדן,
    את שואלת שאלות מורכבות מאוד, שאני לא בטוחה שאפשר להקיף אותן במענה בפורום, ולא בטוח שיש גם שתובה אחידה שמתאימה לכל אחד.
    באופן כללי, גם אין תשובה שמתאימה לכל גיל. בכל גילן בהתאם למצב הילד ולהתפתחות שלו היא שונה ברמת הפירוט שלה.
    באופן כללי ניטתן להסביר שיש כל מיני משפחות, יש משפחות שיש בהן אבא ואמא, משפחות שיש בהן שתי אמיהות או שני אבות ומשפחות שיש בהן רק הורה אחד.
    וזאת המשפחה שלנו.
    עם זאת ממליצה לך לפנות לייעות בעניין כדי לעבד בעצמך הצעד שאת עושה. כשאת תהיי שלמה ומעובדת איתו, יהיו לך גם תשובות מבפנים שתרגישי נוח איתן.
    לגבי שאת הנזק - בודאי שיש מחיר לעובדה שאין אבא בתמונה, אבל שוב את צריכה לבדוק עם עצמך בייעוץ מסודר האם זה מחיר שאת יכולה לחיות איתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו