מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בני בן 10 חודשים בוכה ומסרב לאכולענת25/04/2011
היי,
הבן שלי בן 10 חודשים, ךפני כשבוע הוא היה חולה עם חום , שיעול ונזלת, היום זה כבר עבר חוץ מנזלת קלה,
אך הוא ב4 ימים אחרונים הוא בוכה המון , אני מנסה הכול , להאכיל , לקלח לשחק ואף להרדימו בעגלה , דבר שלא עשיתי איתו עד היום, הוא בד"כ היה נרדם לבד ואוכל בשעות קבועות.
אני כבר עייפה ואין לי כבר סבלנות כלפיו, לצערי אני מודה בזה שאין לי כבר סבלנות,
אני אחות מוסמכת במקצועי ואני עובדת עם אוכלוסיה עם פיגור שכלי, ובימים האלה אני מגיעה לעבודה בלי כוחות.
לקחתי את הילד לרופא והם אומרים שזה כלום
מה אני עושה ?????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני בן 10 חודשים בוכה ומסרב לאכול - תגובה
סמדר ריינר25/04/2011שלום ענת,
העייפות שלך מובנת. אכן לילדים בגיל הזה לעיתים קשה לחזור לשיגרה לאחר מחלה. אם יש לך אפשרות חשוב שתנסי להשיג עזרה כדי שלא הכל יהיה עלייך כל הזמן. תקופת המעבר הזו לאחר המחלה היא טבעית לגמרי, והיא תעבור. לפעמים אפילו עזרה קטנה וזמנית, שמתבטאת בכך שמישהו יהיה איתו שעתיים כדי שאת תוכלי לנוח היא מאד משמעותית ומשנה את כל התמונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
ענת25/04/2011תאמת חמתי מאוד עוזרת לי איתו וכעת הוא איתה ככה שאני נחה קצת, אני רק לא מבינה למה הוא בוכה, וזה בכי ממש מעצבן , כמו צעקות, בהתחלה חשבתי שכואב לו משהו, אך לא מצאתי דבר
וכאני מתעצבנת עליו , אחר כך אני מרגישה רגשות אשם על זה שאני לא יודעת לתפקד כמו כל אמא שצריך להיות לה סבלנות לבנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי - תגובה
סמדר ריינר25/04/2011שלום ענת,
זה לוקח זמן לתינוק להחלים, ולהסתגל מחדש לשיגרה. כל האימהות מאבדות סבלנות מדי פעם, זה טבעי ונורמלי. חשוב שתזכרי שעצם זה שהתינוק בוכה זה לא אומר שאת אמא לא טובה. יש תקופות כאלה, ואם לוקחים אותן בפרופורציות הן עוברות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
