מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שינוי בהתנהגותאמא מיואשת26/04/2011
הבן שלי בן ה- 5 מקלל,מכה ,מתחצף,אין לי כבר שיטה עליו אני מרגישה מיואשת מתחננת לעזרה.
לפני כשנה נולד לו אח קטן וניסיתי הכל אבל ממש הכל שלא יקנא,כשרק נולד לא היתה בעיה עכשו שאחיו בן שנה הוא השתנה לחלוטין ,ניסיתי לדבר איתו הרבה פעמים ולהסביר לו שאמא אוהבת אותו ,אני משתדלת לעשות לו זמן איכות איתי לבד לפחות פעם בשבוע וכלום לא עובר הוא מכה את האחים שלו ,מקלל אותי ואת בעלי.חשוב לציין שהכל התחיל לפני חצי שנה קודם לכן הוא היה ילד מקסים, והגרוע מכל שהיום הוא החליט שאם אני לא נותנת לו ארטיק הוא פשוט הולך לכביש וככה הוא עשה בלי הרבה בעיות ,זאת לא פעם ראשונה שהוא עושה את זה כולי פחד, מיואשת ולא יודעת איך להתנהג איתו,אני מרגישה שהילד עובר משהו .אני מבקשת את עצתך בדחיפות.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי בהתנהגות - תגובה
סמדר ריינר27/04/2011שלום לך
לא הבנתי מדוע את אומרת שעשית הכל כדי שלא יקנא. את לא באמת יכולה למנוע מילד להרגיש רגשות שליליים. זה טבעי ונורמלי ולא סוף העולם. בודאי שהוא מקנא. לא מתפקידך ולא מיכולתך למנוע ממנו לקנא, אלא את אמורה לעזור לו להתמודד עם הקנאה, להבין שהיא טבעית, שמותר לקנא, אסור אומנם להרביץ אבל מותר להרגיש רגשות שליליים ומותר אפילו לבטא אותם במידה. במילים, בציורים, בבכי לפעמים וכו'. כמובן שזה טוב שנתת לו זמן לחוד וכו'. אבל אם את חשה שאם הילד שלך מרגיש רגשות שליליים זה אומר שאת אמא לא מספיק טובה,אז נוצר מצב שהוא לא מקבל ערוץ לבטא אותם, ואז הם מצטברים אצלו ויוצאים הרבה יותר חזק.
חשוב שתתני לו גיטמציה לכעוס ולקנא, דברי איתו על כך שלפעמים כולנו מרגשים דברים לא נעימים, וזה בסדר זה מותר, כל הילדים הבכורים מקנאים לפעמים באחים הקטנים, וגם האחים הקטנים מקנאים בגדולים, וזה בסדר לגמרי. במקביל חשוב כמובן להמשיך להקדיש לו זמן איכות וגם להציב גבולות בצורה סמכותית וברורה. אם את לא מצליחה כדאי שתפני להדרכת הורים מסודרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
אמא מיואשת27/04/2011איך אני פונה להדרכת הורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה - תגובה
סמדר ריינר27/04/2011שלום לך,
זה תלוי באיסור המגורים שלך ובהעדפה שלך האם לפנות באופן פרטי או למרפאה ציבורית. בעיקרון יש לך אפשרות לפנות לאחת ממנהלות הפורום שעובדות באיזור שלך, אם יש כזו, או לפנות לפסיכולוגית בית הספר לבקש המלצה על פסיכולוג או פסיכותרפיסט שעובד עם ילדים ונותן הדרכת הורים באיזור שלכם או מרפאה ציבורית באיזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
