מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד מרביץאלה27/04/2011
שלום רב,
בני בן שנה וחצי.
בדרך כלל הוא ילד רגוע, חייכני ואוהב.
אבל לאחרונה כאשר אני (או מישהו אחר) לא מאשרים לו משהו, הוא מתחיל להתעצבן ולהרביץ. ולפעמים מתיישב על הרצפה ומתחיל לבכות...
אני לא יודעת איך להגיב!?
כשאני כועסת עליו, הוא מתעצבן עוד יותר ומרביץ יותר.
כשאני לא מתייחסת לצעקות שלו, הוא ממשיך לבכות עוד ועוד.
אשמח לקבל כלים איך להתייחס ולהתמודד עם התופעות.
תודה מראש,
אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד מרביץ - תגובה
סמדר ריינר27/04/2011שלום אלה,
באמת לכעוס זה לא עוזר. לכעוס זו לא דרך חינוך. להציב גבולות זה משהו אחר. קודם כל אתם צריכים לקבל את זה שלילד שלכם יש תוקפנות מולדת כמו לכל אחד, וזה דבר חיובי וטוב, כי אנחנו חייבים את התוקפנות כדי להתחרות, לשאוף, לדאוג לאינטרסים שלנו, להגן על עצמנו וכו'. כל זה כשזה מווסת ובמידה. מה שאתם צריכים לנסות עכשיו זה לעזור לו לווסת את התוקפנות. למשל דרך ביטוי מילולי של מה שגרם לו לתסכול. למשל להגיד במילים : " זה לא נעים לך שלא קיבלת את הממתק, זה מכעיס" ובאמת זה מכעיס, בהמשך, הוא יוכל להשתמש במילים ולהגיד מה מציק לו במקום לבכות ולהתעצבן. מעבר לזה, אתם לא חייבים להתייחס לסצינה שהוא עושה, והוא ילמד שזה לא מקדם אותו ועם הזמן זה יפסיק. כשאתם כועסים, אתם בעצם נותנים תשומת לב להתנהגות שאתם לא אמורים להמשיך להתייחס אליה, כי כל התייחסות מגבירה את ההתנהגות, גם התייחסות שלילית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אלה27/04/2011סמדר, תודה רבה על התשובה!
אנו מאוד נשתדל ליישם את מה שאמרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהצלחה:-)
סמדר ריינר27/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
