בין השניים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בין השניים
    דנה
    27/04/2011

    שלום,
    יש לי שני ילדים הראשון בן שנתיים והשני בן 11 חודשים אנחנו כל הזמן דואגים ששני הילידים יקבלו את תשומת הלב אך קורה פעמים רבות ששני הילדים רוצים את אבא או את אמא באותו זמן והם מתחילים לבכות וקורה כמה פעמים שהראשון מבקש להיות עם אבא ולתת את השני לאמא כך שאבא יהי רק שלו. במיוחד עכשיו כאשר הראשון מתחיל לבטא את רגושותיו והשני שמתחיל לרצות את אבא שלו ולהיות קשור אליו, לפעמים כאשר האבא לוקח את הקטן בזרותיו ן ואומרים עכשיו תורו הראשון מתחיל לבכות והפוך. השאלה שלי היא כך מה לעשות על מנת ששני הילדים יקבלו את תשומת הלב הרצויה משנינו מבלי להרגיש אחר כך שאחד מהם הרוויח על החשבון של השני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בין השניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בין השניים - תגובה

    סמדר ריינר
    27/04/2011

    שלום דנה,
    תראי, לא בטוח שאפשר. לפעמים צריך להשלים עם זה שאין דרך מושלמת לגדל ילדים ולפעמים יהיה להם קצת קשה, וזה לא תמיד כל כך נורא או גורם נזק בלתי הפיך.
    כמובן שאם שניכם נמצאים ושני הילדים רוצים הורה אחד, אז ההורה השני יכול לעזור, לקחת את הילד השני, להסיח את דעתו ולהקל על הסיטואציה. זה לא סוף העולם אם לפעמים הראשון יהיה יותר עם אבא והשני עם אמא במקום, אם אתם כהורים תקחו את זה בקלות, ואת כאמא תמצאי דרך ללכת איתו לחדר אחר ולהסיח את דעתו בקלילות ובסבלנות בלי הרבה רגישי אשמה מיותרים גם לו יהיה יותר קל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו