חייבת ייעוץ

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת ייעוץ
    קרן
    28/04/2011

    שלום לכם אני חייבת ייעוץ למיקרה שלי יש לי תאומים בני 4 (בן ובת) היינו חיים עד לפניי שנתיים באמריקה אני בעלי והילדים כמובן לפני שנתיים הגענו לביקור רק אני והילדים ואז הודיעו לי שבעלי נעצר שם כרגע בעלי שפוט לעוד 8 שנים מאז אני בארץ ליד בני מישפחתי אני חייבת לציין שביני לבין האבא יש אהבה גדולה וזוגיות טובה ואני מחכה לו ז"א שאין בכוונתי לעזוב אותו . שאלתי היא:
    1) האם לקחת את הילדים לבקר את אבא שלהם בכלא באמריקה?
    2) האם להפסיק לספר להם עליו ולהביא מתנות בשמו או להפסיק להגיד להם לישלוח לו ציורים???
    כרגע הם מדברים עליו ואומרים לי אמא תצלמי אותנו לאבא או אמא הכנתי ציור לאבא הם גם שומעים אותו מיתקשר ולפעמים מדברים איתו בטלפון הוא מכין להם ציורים ושולח להם. עליי לציין שבאיזשהו שלב האבא מגיע לארץ לריצוי העונש ואז הם יוכלו לבקר אותו בארץ.
    3) האם נסיעה לאמריקה למטרת ביקור לא תעצור את הזמן בישבילם?? האם המראה של כלא לא ישפיע עליהם??
    בבקשה אם אין באפשרותכם לתת ייעוץ מיקצועי אז בבקשה תפנו אותי לאיש מקצוע אפילו תמורת שכר.
    בבקשה ייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת ייעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת ייעוץ - תגובה

    סמדר ריינר
    28/04/2011

    שלום קרן,
    חשוב מאוד להשתדל לא לשקר לילדים. לקנות מתנות בשמו זה סוג של שקר. לעומת זאת לתת להם לצייר ציורים שאכן מגיעים אליו זו אמת, ולמה להפסיק את זה?
    זה אבא שלהם, ואין סיבה להפסיק לדבר עליו, הוא חלק מהחיים שלהם וימשיך להיות חלק מהחיים שלהם, אומנם באופן אחר גם מהכלא.
    לגבי ביקור בכלא, זה נשמע לי מוזר ולא מובן כשאת אומרת "יעצור את הזמן בשבילם" לא ברור לי למה את מתכוונת. הרי בשלב כלשהו הם יפגשו אותו בכלא, את הרי לא מעלה בדעתך שהם לא יראו אותו עכשיו שמונה שנים. אם לנסוע לשם כך לארה"ב או לא, אני לא יודעת להגיד לך, זה תלוי כמה זמן הוא עומד להישאר שם, ואם לא עדיף לחכות לזמן שהוא יעבור לארץ ולעשות את הביקור פה.
    לפני שעושים ביקור כזה, צריך לעשות הכנה, גם לך וגם לילדים.
    אני בהחלט מסכימה שאת צריכה ייעוץ וליווי בתקופה המורכבת הזו.
    את מוזמנת לפנות אלי אם את רוצה להמשך ייעוץ או להתקשר למנהלת אחרת בפורום ולברר אם ניתן לקבל אצלה ייעוץ כזה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לסמדר

    קרן
    28/04/2011

    היי סמדר תודה שענית לי מהר זה הקל עליי היום אני מיתקשרת אליךךךךךךך תודה ועל הדרך יש לי חברה שזקוקה לייעוץ לבת שלה קוראים לה אסתי היא תתיקשר אליךךך גם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה לישמוע עוד דעה

    קרן
    28/04/2011

    שלחתי שאלה וקיבלתי תשובה אני מעוניינת לקבל עוד ייעוץ בבקשה .
    אשמח לקבל עוד דעה בעניין זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו