מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן שנתיים ושמונה חודשים.מיכל01/05/2011
שלום . בני בן שנתיים ושמונה חודשים . נמצא במסגרת כבר כשנה שאותה הוא מכיר והתרגל אליה. היינו בחופשת פסח שבה הגן לא היה פעיל במשך כעשרה ימים. כשחזרנו לגן קרה מה שצפיתי ממש שיקרה : קושי ובכי כל בוקר כשמגיעים לגן, ממש בכי עם דמעות .הסייעת אומרת שאחרי שאני הולכת הוא נרגע ואני מניחה שזה נכון. ( לפני שיצאנו לחופש הוא לא היה בוכה בכניסה לגן ) . זה כאילו שהתחלנו מסגרת חדשה. אנחנו כמובן מנסים לא להתרגש יותר מדיי ולא לשדר לו לחץ , אך כבר כמה ימים זה ככה. שאלה נוספת: הוא נורא חושש מאנשים שאינו מכיר. עם הבני דודים לדוגמא הוא אוהב לשחק ולחבק אותם , אבל אנשים זרים שאנו פוגשים הוא ממש נרתע מהם. אם הוא על הידיים שלי ואני מדברת עם מישהו שהוא לא מכיר או עוד לפני שאני מדברת עם מישהו אחר אז הילד מיד מסובב את הראש לכיוון השני, העיקר להימנע ממפגש עם אדם זר. דוג' נוספת: במסיבת חנוכה בגן -הילד לא השתתף כללל ולא רצה לרדת מהידיים שלי ובכה ( מה שעיצבן את הגננת ) לאורך כל המסיבה היה עצבני . כשנגמרה המסיבה והלכנו הבייתה הוא נשם לרווחה . אתמול היינו במסיבת יומולדת של אחיינית שלי גם לא רצה לרדת מהידייים ולא רצה לעשות כלום ממש מפחד .היו שם הרבה אנשים יחסית משהו כמו 10 מבוגרים ועוד 10 ילדים בגילאים שונים . רק כאנשים התחילו ללכת אז הוא השתחרר והרגיש יותר בנוח ( הוא גם מכיר את הבית שלהם כי אנחנו מגיעים לעתים קורובות ) . הרבה פעמים אני חושבת עם עצמי מה הבעיה ? כל הילדים אתמול היו ממש רגועים ומשחקים ולא צמודים להורים ואילו רק שלי על הידיים לא מתעניין בסביבה...
למה זה קשור? לבטחון עצמי? ( הגננת אומרת שאין לו ) לחרדה? ביישנות?
איך לעזור לו?
עוד מספר חודשים הוא עולה לגן עירייה והוא כמובן יהיה בין הקטנים שמה ואני קצת דואגת..
תודה על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנתיים ושמונה חודשים. - תגובה
סמדר ריינר01/05/2011שלום מיכל,
יכול להיות שהוא חרד וביישן. צריך הרבה סבלנות, יש הרבה ילדים שלא אוהבים מסיבות בגילו ונבהלים מהם, וכן הרבה ילדים שמתקשים לחוזר לגן אחרי חופשות, רק בעמוד הזה יש עוד שאלה אחת לפחות שמתייחסת לכך. חשוב לא ללחוץ ולא להילחץ. לתת לו להכיר אנשים זרים באופן הדרגתי ואחד על אחד ולתת לו בקצב שלו "לצאת אל העולם". בהחלט יכול להיות שגן עירייה הוא לא הפיתרון הכי מתאים עבורו בשנה הבאה, ואם יש לכם אפשרות אחרת,כמו להשאיר אותו בגן הנוכחי או למצוא מסגרת עם יותר צוות ופחות ילדים מגן עירייה, הייתי שוקלת אותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
