הצקה בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הצקה בגן
    אמא ל הילד
    01/05/2011

    שלום רב,
    הבן הבכור שלי בן 6 והוא נמצא בגן חובה. זו תקופה די ארוכה, עוד מהשנה הארוכה שהילד שלי סובל מהצקה בלתי נפסקת מילד בגן. זה התחיל באמירת מילה לא נעימה כלפי בני ועד שלל הצקות נוספות . תחילה שוחחנו עם הגננות בעניין והן מצידן טענו שהן דיברו עם שני הצדדים והמעשה לא ישוב. אך זה לא הופסק.
    אנו נותנים לילד שלנו את כל הכלים להתמודד עם הנעשה אך הוא רק בן 6 והוא לא תמיד זוכר מה לעשות במצבים בהם הילד השני מציק, הוא יודע רק להיפגע ולחזור הביתה שפוף. יש לציין כי בני חברותי בגן ואיננו סובל מדיכוי חברתי.
    לאחרונה שוב, בפעם המי יודע כמה , פנינו לגננות והסברנו להם שההצקה נמשכת, הן מצידן טענו כי הילד המציק הוא ילד טוב ושהבן שלי כבר גדול והוא צריך לדעת להתמודד לבד. אנו מרגישים כי ידינו כבולות . אנא עזרו לנו....
    בברכה
    ההורים של הילד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצקה בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצקה בגן - תגובה

    סמדר ריינר
    01/05/2011

    שלום לך,
    תנסי אם את יכולה לפרט יותר מה כוללות ההצקות, באיזו תדירות הן קורות, איזה כלים נתתם לילד ומה הוא מתקשה ליישם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו