התארגנות בבוקר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התארגנות בבוקר
    עינת וייס
    02/05/2011

    היי, אני אמא לשלושה, בן7, בן 4 וחצי ובת חצי שנה, כרגע אני בחל"ת לאחר הלידה ומתכוונת להשאר עד ספטמבר2011. בעלי יוצא מוקדם לעבודה, כך שמלאכת ההתארגנות והפיזור בבוקר עליי( כך יהיה גם כשאחזור לעבודה אך זו לא הנק'). שני בני מתקשים להתארגן בצורה נעימה וכיפית, למרות שהם קמים בשעה סבירה המאפשרת להם לעשות כן. הם מרבים להציק זה לזה, להתגושש, לעיתים להרביץ ובעיקר לאטום את האזניים שלהם ולא להקשיב לי,במיוחד הבן הגדול. כך שיוצא שאנו יוצאים "עם הלשון בחוץ" כמו שנאמר לאחר כעס, עצבים וצעקות. ניסיתי לעבוד בשיטת הנק' ואז קבלת פרס לאחר מס' נק', זה עבד למשך זמן קצר ואיבד מומנטום, ניסיתי להגיד" בשעה X נצא מהבית ואיך שתהיו כך תגיעו לגן\ בי"ס", ניסיתי להגיד להם שלא נעים לי להתחיל כך את הבוקר,ניסיתי להפריד" אחד מתלבש, אחד הולך לאמבטיה וכו'" ניסיתי לכעוס, לצעוק ולעיתים אני ממש על סף דמעות. אני מרגישה שאין לי סמכות עליהם, הם לא מקשיבים לי ולא מכבדים אותי. באופן כללי מאז הלידה וגם עוד קודם הם מרבים להציק אחד לשני, לריב ואף להרביץ, אני יודעת שחלק מזה זה למשוך תשומת לב וחלק זה התנהגות נורמלית של אחים ובמיוחד שני בנים. יש לציין שזה קורה גם בהתארגנות לסתם יציאה מהבית אחרה"צ, שבת וכו', המצב הזה ממש מציק ומעיק עליי, לא נעים לי להתחיל את היום בכעס ובעצבים במיוחד כאשר אחזור לעבודה ובכלל איך אפשר להשיג יותר הקשבה, אני מרגישה שלעיתים אני ממש לא קיימת עבורם, אשמח לפתרונות, הצעות וכו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התארגנות בבוקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התארגנות בבוקר - תגובה

    סמדר ריינר
    02/05/2011

    שלום עינת,
    נשמע שיש קושי בסמכות ההורית שלך, שכנראה קיים ומשפיע כל הזמן אך כרגע הוא נתפס אצלך כמפריע בעיקר בהתארגנות בבוקר.
    מומלץ לך ללכת להדרכת הורים כדי ללמוד איך לשדר סמכותיות כך שבנייך יכבדו אותך, וזה ישפיע גם על ההתארגנות בבוקר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו