יום הולדת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יום הולדת
    חסויה
    11/05/2011

    היי,
    בסוף החודש יש לי יום הולדת 17.. בחודש הזה יש לי ולעוד 4 בנות (חברות שלי) יום הולדת. לכן הן החליטו לחגוג יחד ושאלו אם אני רוצה להצטרף. הבעיה היא שיש לי כנראה ח"ח (זה לא הובחן על ידי איש מקצוע אבל היועצת יודעת ודרך מבחן ליבוביץ נאמר שיש.) אני לא דברתי על זה עם היועצת\ אמא כי אני חושבת שהן יגידו לי לחגוג כולן יחד, ואני פוחדת מזה כי אני לא מכירה את כל הילדים שיהיו שם, וגם כי הבנות כבר "פרסמו" את זה אז פתאום לצרף מישהו נראה קצת מוזר..
    חשבתי לחגוג אולי לבד וכך זה יהיה מצומצם יותר, אבל אני לא רוצה שהן יחשבו שלא רציתי לחגוג איתן- בגללן, כי הן לא יודעות מהח"ח שהוא זה שעוצר אותי... (להתחיל, אין ברירה, זה עדיף, "ליפול למים"- מרגיש לי מאיים מידי בסיטואציה הזו) ואני לא רוצה לא לחגוג בכלל כי זה עלול להעצים את הפחד
    מה עושים??
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יום הולדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום הולדת - תגובה

    סמדר ריינר
    11/05/2011

    שלום לך,
    נראה לי שהכי פשוט זה בפשוט להגיד את האמת. שאת סובלת מחרדה חברתית ולכן אירועים המוניים קשים לך וכרגע למרות שאת מאוד רוצה ומאוד אוהבת אותן את לא יכולה לחגוג איתן.
    כמו כן כדאי ללכת ולטפל בזה, כי כמו שאת רואה זה מגביל אותך וגורם לך אי נעימויות.
    חשוב גם שתנסי פחות לנחש מראש מה אנשים יגידו לך לפני שבדקת. איך בעצם את יודעת שאימך או היועצת יגידו לך לחגוג איתן? אולי הן יבינו שאת לא יכולה ויציעו משהו אחר? אוי תהיה לך הפתעה טובה? כדאי לנסות לפעמים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו