שאלה לגבי שיחות טלפון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי שיחות טלפון
    אייל
    15/05/2011

    שלום,

    אני גרוש מזה כשנתיים וחצי ואב לילדה בת חמש וחצי.
    הקשר בין הילדה וביני טוב ואנו נהנים מהמפגשים המשותפים (שני ורביעי וכל סופשבוע שני).

    בתקופה האחרונה כאשר אני מתקשר לדבר עם ילדתי בימים שהיא לא איתי, היא איננה רוצה לדבר איתי. כאשר אמה שואלת אותה למה לא, היא אומרת שלא בא לה לדבר ולפעמים אף סוגרת את הידיים על אוזנייה.

    א. האם להתעקש על קיום השיחה איתה (לא עוזר, ואני "מפסיד" כל פעם)
    ב. האם זה מעיד על בעיה שנדרשת לטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי שיחות טלפון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי שיחות טלפון - תגובה

    סמדר ריינר
    15/05/2011

    שלום אייל,
    כדי להבין אם להתעקש או לא קודם כל צריך לנסות להבין טוב יותר מדוע היא מסרבת. מה קורה באותן שיחות שלא נעים לה או במה הן מפריעות לה. אוי התדירות שלהן גבוהה מדי? אולי זה בשעה ביוםן שבה היא עסוקה בדברים אחרים? ואולי משהו בשאלות שאתה שואל הוא יותר מדי בשבילה.
    הייתי מכוונת את השיחה היומית לשעה שנוחה ולא באמצע פעילות, זו שיחה קצרה ביותר, שרק אמורה להעביר את המסר אבא פה וחושב עלייך. שניים שלושה משפטים וזהו. לא צריך יותר.
    נסה לחשוב האם לאחר השיחה אתה עושה שימוש בפרטים שמסרה לך הילדה כדי לנהל חילוקי דיעות עם אמה ולכן הילדה לא רוצה להיות באמצע הדבר הזה? או האם אתה כל כך מראה לה שם געגועים וקושי שהיא לא איתך שזה מעיק עליה ומייצר אצלה ריגשי אשמה? האם יש משהו אחר? ייתכן שבכך נעוצה הסיבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אייל
    15/05/2011

    תודה על תשובתך.

    מבחינת תדירות, מדובר על שיחה אחת ביום. ניסיתי להתקשר ולדבר עם הילדה בשעות שונות במהלך סוף השבוע האחרון לדוגמא, אך ללא הצלחה, כך שזה לא עניין של עיתוי ככל הנראה.
    השיחות שלנו הן בדרך כלל שיחות קצרות בהן אני שואל לשלומה ומתעניין באיך עבר עליה יומה, לא יותר מזה. אין המשך של השיחה מול אמה.
    אין בתכני השיחה בכדי להקשות על הילדה ברגשות כאלו ואחרים.

    שוב, כאשר הילדה איתי הכל על מי מנוחות, האם להיות מוטרד מכך שאינה רוצה לדבר איתי בטלפון. חשוב לציין שהילדה מרוחקת יותר גם כאשר אמה לידה, האם יש קשר בין הדברים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    סמדר ריינר
    16/05/2011

    שלום אייל,
    תראה, יתכן שיש קשר בין הדברים, אני לא יכולה לדעת כי אני לא מכירה אתכם ואת מערכת היחסים ביניכם, וגם לא ציינת פרטים לגבי טיב היחסים עם גרושתך.
    אם היחסים ביניכם תקינים, נסה לברר עם גרושתך מה היא חושבת עלך כך, והאם לדעתך הטלפונים שלך מפריעים. אם כן לא הייתי מתעקשת כרגע כי זה שם את הילדה במצב לא נוח כנראה. הייתי אומרת לה שאתה מבין שלא מתאים לה שאתה מתקשר, וכשהיא תרצה לשנות את זה - שתגיד לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו