התקפי זעם של פעוט

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי זעם של פעוט
    משי
    17/05/2011

    שלום,

    בני בן השנה ו- 7חודשים סובל הרבה מהתקפי זעם שמתבטאים בצעקות רמות ורבות, בבכי ובעצבים.
    רקע כללי עליו ועל הסביבה שיכולים לעזור:
    הוא פעוט, ברוך השם, בריא. נמצא במסגרת מעון פרטי מגיל שנה (ששם הוא די בסדר)התפתחות איטית, התחיל ללכת רק בחודש האחרון.
    נולדה לו אחות לפני כמעט שבעה חודשים ובאותו זמן גם עברנו דירה.
    כל השינויים הללו קרו מזמן, אנחנו כבר חצי שנה בשיגרה מסודרת.
    הוא מגיל 9 חודשים ביטא עצמו בצעקות אבל לאחרונה בחודש, חודשיים האחרונים זה החמיר.
    האם זה תקופה שעוברת? או שזה שווה בדיקה מיוחדת?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפי זעם של פעוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי זעם של פעוט - תגובה

    סמדר ריינר
    17/05/2011

    שלום משי,
    חשוב להיבן על מה הוא בוכה וזועם ולעזור לו לבטא את עצמו בדרכים חליפיות, לקרוא בשם למה שקרה לתת לזה מילים, למשל - זה מעצבן כשרוצים את המשחק ומישהו אחר משחק בו - וכו', עיזרו להבין את עצמו ולבטא את עצמו בצורה יותר יעילה.במקביל בידקו הםא יש לו רווחים מישניים מהתקפי הזעם שלו, האם בעקבות כך מקבל הרבה תשומת לב? האם מקבל מה שהוא רוצה כשהוא בוכה וצורח? אם כן כדאי להפסיק זאת, ולתת לו תשומת לב גם כשהוא לא צורח, אבל כשהוא צורח לנסות להתעלם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו