גמילה מטיטולים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטולים
    אליהו
    17/05/2011

    הבן שלי בן שנתיים והחלטנו לנסות לגמול אותו אחרי פסח. הוא מאוד רוצה להגמל וכאשר אני שואלת אם הוא רוצה להוריד את הטיטול הוא מיד מסכים אבל אנחנו מנסים כבר כמה שבועות ללא תוצאות.כאשר אנחנו מורידים את הטיטול הוא מתאפק כמה שהוא יכול, בסופו של דבר זה תמיד מסתיים בכך שהוא עושה במכנסיים. היה רק יום אחד שהוא הצליח לעשות פיפי בחצר אבל הוא לא מצליח לעשות זאת שוב. הוא פשוט עומד ומאוד מתאמץ אבל הפיפי כאילו לא יוצא לו.
    מה עושים?????
    האם זה אומר שהוא עדיין לא בשל לכך? גם באמבטיה הוא לא עושה פיפי וזאת למרות שהוא מתקלח עם אחיו הגדול שכן עושה במקלחת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מטיטולים - תגובה

    סמדר ריינר
    18/05/2011

    שלום הודיה,
    הבן שלכם עדיין חושש לעשות את צרכיו כשהוא לא "עטוף"בטיטול או בבגד כי תחושת עשיית הצריכם אצל ילדים קטנים עדיין מלווה בחשש שהם מאבדים חלק מגופם וזו תחושה מפחידה ומפרקת. תניחו לזה כרגע, אין טעם ללחוץ ולהילחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו