מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עצבים אצל הילדשלי19/05/2011
יש לי ילד בן שלוש וחצי לפני שמונה חודשים הוא קיבל אח חדש .
ההסתגלות וקבלת האח למשפחה עברו אליו יפה מאוד והקשר בינהם מדהים הם משחקים אוכלים ומתקלחים ביחד .
לאחרונה הילד לא מקשיב לנו מתחצף מאוד רץ בבית ואומר מילים לא נעימות בנוסף קשה לו מאוד לקום בבוקר והוא קם עצבני ובאמירות "לכי מפה" ,"אני לא רוצה אותך"
קשה לי מאוד להתמודד עם זה אנא ממכם תנו לי טיפים איך להתנהג ולנסות להרגיע את הכעס הגדול שנמצא בילד..
אגב הגננת לא מציינת התנהגות חריגה היא אומרת שהוא משחק יפה ומשתתף במפגשים
רק שאם ילד לא מעונין לשחק איתו אז הוא יושב בצד כעוס ואחרי כמה דק נרגע וחוזר לשחק..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצבים אצל הילד - תגובה
סמדר ריינר19/05/2011שלום שלי,
למה בעצם להרגיע את הכעס? אוי עדיף דווקא לתת לו מקום? נשמע לי שזה לא שהיית רוצה להרגיע את הכעס אלא פשוט שהוא ייפסק. ואין סיבה. יש לילד על מה לכעוס. כעס זה דבר טבעי, הוא חלק מהחיים. נורמלי וטבעי שהוא יקנא ויכעס על כך שאחיו הקטן גוזל ממנו כל הרבה תשומת לב שפעם הייתה רק שלו, רק אם תתנו לזה מקום ולגיטימציה זה יירגע, ולא להיפך. כלומר אם אתם משדרים שביעות רצון נורא גדולה מאיך הם משחקים יפה וכמה הוא לכאורה לא מקנא, אז הוא מבין שכשהוא כן מרגיש תחושות שיליליות אין לזה מקום. ואז, הוא לא יודע מה לעשות עם התחושות האלה והן יוצאות בדרך הזו.
דווקא אם תדברו איתו על כך שזה בסדר לכעוס, וטבעי לקנא באח קטן, ותתנו לו דרכים לבטא את הכעס בצורה ישירה, וברורה במילים או מעשים לא מזיקים (למעוך כדור ספוג, להגיד "אני כועס" וכו') עם הזמן הוא ירגיש יותר טוב, וגם אתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
