מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- החלפת גן לילד בן שנה ושמונה חודשיםציון20/05/2011
שלום רב,
בני בן השנה ושמונה חודשים נמצא כיום בגן פרטי. התחלנו עם הגן בגיל שנה וחודש (עד אז הוא היה איתי בבית). לאחר שבועיים של הסתגלות הוא התרגל לגן והלך בכיף.
עד היום הוא הולך בשמחה רבה לגן אולם יש דברים רבים שמפריעים לי שם, כמו העובדה שבשעות הבוקר לפני המפגש וגם מהרגע שהילדים קמים אחר הצהריים הגן נראה באווירה של בלאגן, הסייעות לא מצליחות להושיב את הילדים, כל הצעצועים על הריצפה, הילדים עומדים ומסתכלים על ההורים שבאים ויוצאים, לדעתי ראוי לנצל את הזמן ולהפעיל את הילדים או יהיה עבורם זמן חופשים אבל לא כשהכל על הריצפה. כמו כן, מספר פעמים שמעתי שהילדים ראו טלוויזיה במהלך היום ואף פעם אחת בבוקר שהבאתי את בני הכניסו אותו ישר לראות טלוויזיה ביחד עם ארוחת הבוקר (היה יום יפה בחוץ). הם אוכלים שלוש פעמים בשבוע שניצלנים מעובדים, ללא ירקות בצהריים, הכל נראה לי שם לא מאורגן, הגננת היא טיפוס דיי מבולגן, וברור שמכאן זה מתחיל. בשנה הבאה הוא יעבור לאזור בגן שהוא קטן ולדעתי נראה כמו כוך. שאלתי היא עקרונית, האם כדאי להעביר את הילד לגן אחר בגלל הדברים האלו, אפילו שהוא הולך בכיף או שחשוב יותר שיישאר בסביבתו המוכרת בגן והיציבות הזו יותר חשובה עבורו? וגם, אם כן לעבור לגן חדש אז מתי בספטמבר או במיידי?
לציין כי מדובר בילד נבון, חייכן וחברותי. ניסית מספר פעמים לדבר עם הגננת ודברים לא השתנו, פשוט נראה לי שזו האווירה בגן בשעות שציינתי. היא ענתה שהיא מנחה את המטפלות להוציא משחקים ולשבת בשולחן אבל בפועל הכל על הריצפה והילדים מסביב. יש 4 פעמים בשבוע חוגים חיצוניים והחצר גדולה ומגוונת.
העניין מטריד אותי מאוד, הכי חשוב לי טובת הילד, אז מה לדעתך טובתו במקרה כזה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת גן לילד בן שנה ושמונה חודשים - תגובה
סמדר ריינר20/05/2011שלום ציון,
לדתעי כל הדברים שציינת הם פחות חשובים מאשר אם הוא מרוצה בגן ונהנה ללכת לשם. בלאגן זה אפילו דבר טוב בעיני, הוא בריא להתפתחות ומעודד יצירתיות וחופש. ילדים לא צריכים סדר בדרך כלל, אלא אנחנו. ילדים צריכים סדר וקביעות בזמנים,ובדמויות המטפלות בהם פחות בצעצועים.
סיבות בעיני להעביר ילד מעבר נוסף לכל המעברים שיהיו בהמשך הם ליקויי בטיחות בגן, או התעללות חלילה או אם הוא ממש לא מרוצה ולא משתלב שם, ולא הסיבות שציינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לומר תודה רבה על המענה המהיר
ציון22/05/2011תודה רבה לך, עזרת לי להחליט בעניין כה חשוב.
שבוע טוב ומבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמחתי לעזור, בהצלחה:-)
סמדר ריינר23/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
