החלפת גן לילד בן שנה ושמונה חודשים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • החלפת גן לילד בן שנה ושמונה חודשים
    ציון
    20/05/2011

    שלום רב,
    בני בן השנה ושמונה חודשים נמצא כיום בגן פרטי. התחלנו עם הגן בגיל שנה וחודש (עד אז הוא היה איתי בבית). לאחר שבועיים של הסתגלות הוא התרגל לגן והלך בכיף.
    עד היום הוא הולך בשמחה רבה לגן אולם יש דברים רבים שמפריעים לי שם, כמו העובדה שבשעות הבוקר לפני המפגש וגם מהרגע שהילדים קמים אחר הצהריים הגן נראה באווירה של בלאגן, הסייעות לא מצליחות להושיב את הילדים, כל הצעצועים על הריצפה, הילדים עומדים ומסתכלים על ההורים שבאים ויוצאים, לדעתי ראוי לנצל את הזמן ולהפעיל את הילדים או יהיה עבורם זמן חופשים אבל לא כשהכל על הריצפה. כמו כן, מספר פעמים שמעתי שהילדים ראו טלוויזיה במהלך היום ואף פעם אחת בבוקר שהבאתי את בני הכניסו אותו ישר לראות טלוויזיה ביחד עם ארוחת הבוקר (היה יום יפה בחוץ). הם אוכלים שלוש פעמים בשבוע שניצלנים מעובדים, ללא ירקות בצהריים, הכל נראה לי שם לא מאורגן, הגננת היא טיפוס דיי מבולגן, וברור שמכאן זה מתחיל. בשנה הבאה הוא יעבור לאזור בגן שהוא קטן ולדעתי נראה כמו כוך. שאלתי היא עקרונית, האם כדאי להעביר את הילד לגן אחר בגלל הדברים האלו, אפילו שהוא הולך בכיף או שחשוב יותר שיישאר בסביבתו המוכרת בגן והיציבות הזו יותר חשובה עבורו? וגם, אם כן לעבור לגן חדש אז מתי בספטמבר או במיידי?
    לציין כי מדובר בילד נבון, חייכן וחברותי. ניסית מספר פעמים לדבר עם הגננת ודברים לא השתנו, פשוט נראה לי שזו האווירה בגן בשעות שציינתי. היא ענתה שהיא מנחה את המטפלות להוציא משחקים ולשבת בשולחן אבל בפועל הכל על הריצפה והילדים מסביב. יש 4 פעמים בשבוע חוגים חיצוניים והחצר גדולה ומגוונת.
    העניין מטריד אותי מאוד, הכי חשוב לי טובת הילד, אז מה לדעתך טובתו במקרה כזה?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת גן לילד בן שנה ושמונה חודשים - תגובה

    סמדר ריינר
    20/05/2011

    שלום ציון,
    לדתעי כל הדברים שציינת הם פחות חשובים מאשר אם הוא מרוצה בגן ונהנה ללכת לשם. בלאגן זה אפילו דבר טוב בעיני, הוא בריא להתפתחות ומעודד יצירתיות וחופש. ילדים לא צריכים סדר בדרך כלל, אלא אנחנו. ילדים צריכים סדר וקביעות בזמנים,ובדמויות המטפלות בהם פחות בצעצועים.
    סיבות בעיני להעביר ילד מעבר נוסף לכל המעברים שיהיו בהמשך הם ליקויי בטיחות בגן, או התעללות חלילה או אם הוא ממש לא מרוצה ולא משתלב שם, ולא הסיבות שציינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לומר תודה רבה על המענה המהיר

    ציון
    22/05/2011

    תודה רבה לך, עזרת לי להחליט בעניין כה חשוב.
    שבוע טוב ומבורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמחתי לעזור, בהצלחה:-)

    סמדר ריינר
    23/05/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו