ילד בן 8 מרבה לבכות ולהשוויץ.....

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 8 מרבה לבכות ולהשוויץ.....
    חנה
    21/05/2011

    היי . בני הבכור בן ה-8 (אחרין שני ילדים בני 5 ו2) בכיתה ב' תלמיד ממוצע, משתתף בחוגיכדורסל, שחמט. מסתבר מהמורה ותלמידה בת כיתתו שבני מרבה לבכות בכיתה, אם הוא מקבל לדוגמה כסא סגול הוא בוכה בכדי לקבל כסא כחול...אם לא נותנים לו משהו הוא יכול לבכות...הבנתי שהילדים לא אוהבים את זה ואולי הדבר משפיע חברתית.בנוסף הוא משוויץ שהוא רץ הכי מהר, שהוא הכי חזק...(לא יודעת אם זה נכון) וגם זה לא תורם לו חברתית. בבית יש לו גם נטייה לבכות . מה לעשות? אני עצובה בשבילו ... הייתימעוניינת לטפל בעניין מהר לפנישיסומן חברתית ויהיה במצב אל חזור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 8 מרבה לבכות ולהשוויץ..... - תגובה

    סמדר ריינר
    22/05/2011

    שלום חנה,
    יכול להיות שבנך רגיל להיות במרכז העניינים, ואין לו כלים בוגרים מתיאמים לגילו כדי לעשות זאת.
    קודם כל כדאי להתחיל לדבר איתו על כך שזו לא דרך מתאימה. וגם למד אותו דרכים אחרות, למשל אפשר לבקש ולא לבכות. כשהוא בוכה בבית, לנסות לא להתייחס (תלוי בסיטוצאיה כמובן) אלא להגיד לו שקודם יסיים לבכות ואז יבקש מה שהוא רוצה, וכמובן לא לתת לו כל מה שהוא רוצה רק בגלל שהוא בוכה.
    כמו כן הוא משוויץ כי כנראה חשוב לו להיותבמקום ראשון בכל דבר, אפשר להגיד לו שהוא שווה מספיק גם ככה ושזה לא נעים לילדים שהוא משוויץ כל הזמן.
    יכול להיות שבהתחלה יהיה לו קשה להפנים ולהבין, צריכים להיות ברורים ועיקביים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיפול?

    חנה
    22/05/2011

    תודה על התגובה המהירה. אכן רוב האבחנות נכונות .האם היית ממליצה טיפול? ואם כן איזה? פניתי בעבר למטפלת ואחרי מפגש ראשון ויתרתי כי חשבתי שהיא לא מתאימה...אנחנו גרים בדרום (אזור גדרה)
    אציין גם שאני קצת יותר "זורמת" עם הילדים, והאבא יותר קשוח דבר שקצת יוצר ענינים למרות שאני משתדלת לא להתערב...עדיין הפער בין הגשיןת קיימות ולדעתי קצת מבלבל את בני....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לטיפול? - תגובה

    סמדר ריינר
    22/05/2011

    שלום חנה,
    אני לא חושבת שהילד זקוק לטיפול. אולי אתם זקוקים להדרכת הורים.נסו לבדוק מרפאות ציבוריות באיזורכם, או התייעצו עם פסיכולוגית בית הספר לגבי מטפלים מומלצים באיזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו