מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות אכילה בילד בן 4?יעל22/05/2011
בני בן 4, שוקל 23 וגובהו 110 ס"מ. מאוד אוהב לאכול ועסוק בכך רבות. תמיד מבקש תופסת, בעיקר במתוקים או מנות אחרונות. פנינו לפני כחצי שנה לדיאטנית אשר מבצעת מעקב, בשאיפה להמשך צמיחה לגובה ואי עלייה במשקל. בסה"כ במהלך השבוע אנו מצליחים ליישם את הכללים, מרבים בירקות וחלבונים וממעיטים בפחמימות. כמו כן הילד פעיל מאוד גופנית, נמצא בחוג התעמלות פעם בשבוע ולפחות פעמיים נוספות נמצא בפעילות חופשית עם אופניים,בימבה, חצר. בעייתנו היא בעיקר בסופי שבוע, אז יש ארוחות משפחתיות מרובות מנות ובעיקר מנות אחרונות ואז הוא "מתבלבל" מהשפע, ובמידה ולא מגבילים אותו הוא מסוגל לאכול 4-5 פרוסות עוגה לדוגמא. כמובן שאנו מגבילים אותו אך סופי השבוע הפכו לאחרונה למתסכלים מאחר ועלינו לשוחח איתו ולהגביל אותו ולהסביר לו שזה לא בריא, שלא יקיא וכו', אני חוששת מפיתוח הפרעות אכילה בהמשך. גם בגן הוא עוסק באוכל ותמיד מבקש עוד, הגננות פועלות בהתאם להמלצות הדיאטניות, מגבילות אותו בכמות פחמימות נוספת אך לא בירקות ובחלבונים.העיסוק האובססיבי שלו באוכל מדאיג אותי. מה לעשות לפני ייעוץ פסיכולוגי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות אכילה בילד בן 4? - תגובה
סמדר ריינר23/05/2011שלום יעל,
אני חושבת שצריך קצת לקחת בפרופורציה. אם כל השבוע הוא מקפיד, לא כל כך נורא אם בסוף השבוע הוא קצת מגזים. כדאי להשתדל שלא יהיו פיתויים רבים מדי, ובשלב מסויים אולי כדאי הוריד פשוט את העוגה מהשולחן. אפשר לנסות להסיח את דעתו וללכת איתו לשחק בזמן הזה בחדר אחר. האכילה המרובה עלולה להעיד על כך שפשוט משעמם לו ואין לו מה לעשות בארוחות האלה, נסו לדאוג להבאת משחקים מהבית ולהתייחסות אליו דרך דברים אחרים, לא רק דרך האוכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
