הילדה שלי בת ארבע וחצי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הילדה שלי בת ארבע וחצי
    רוז
    29/05/2011

    לפני כעשרה ימים עשו לה תפרים בכף הרגל במיון בצורה חודרנית וכואבת שארבע אנשים החזיו אותה
    היום היינו אמוןרים להוריד את התפרים מרחתי על כף הרגל חומרכ מרדים אבל ההתנדגדות שלה היתה גדולה והורדת התפרים הופסקה והיא נחתכה ביד

    מחר אני אמורה ללכת איתה שוב למיון להורדשוב להוריד את תפרים


    בקשתי שיורדו את התפרים עם חומר טישטוש
    איך אני אמורה להכין אותה???????????? חשוב לציין שהיא מאוד אוהבת רופאים תמיד שיתפה פעולה עם הרופאים אפילו שיתוףפעולה אצל רופאת השיניים שלה ומתעניינת בספרי גוף האדם

    הרופא טוען שיש לה טרואמה מהמיון שהיתה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילדה שלי בת ארבע וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילדה שלי בת ארבע וחצי - תגובה

    סמדר ריינר
    30/05/2011

    שלום רוז,
    קודם כל כדאי שתבררי בבית החולים האם יש אפשרות להתעייץ שם עם פסיכלוג רפואי, סביר להניח שיש להם נסיון מתאים.
    שנית, את יכולה להכין אותה על ידי מתן מידע על מה שהולך לקרות, כל השלבים והפרטים שידועים לך, כדי לתת לה יותר שליטה במתרחש, וכך היא תרגיש פחות מופתעת וחסרת אונים.
    אפשר גם לחזק אותה ולומר לה שבפעם הקודמת היא לא ידעה מה הולך לקרות, ולכן היה לה יותר קשה אבל עכשיו היא מכירה וואלי יהיה לה יותר קל. אפשר גם להציע לה להביא איתה בובה אהובה אוכל דבר אחר שיעזור לה להרגע.
    כמו כן חשוב שגם אתם תשתדלו להיות רגועים ולשדר לה ביטחון.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו