בכי של אמא

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בכי של אמא
    נירה
    21/06/2011

    שלום לך בני בן 3.11

    לאחר לידתו חוויתי דכאון אחרי לידה שלא טופל ולא קבלתי עזרה מאיש. אולם טיפלתי בילד כרגיל והוא ילד שמח והתפתחותו מעל הממוצע אפילו.

    ע ד עתה אני מאד רגישה לעיתים מתרגשת לידו ומזילה דמעה לפעמים ,אך רוב הזמו מאושרת ושמחה .
    הוא אומר לי אמא תחייכי ואני מאד משתדלת להראות לו שאני שמחה 90 אחוז מהזמן שלנו יחד (אני עימו מהצהריים,הייתי איתו בבית עד גיל 2.8).

    האם הילד שלי נפגע מהדכאונות שחוויתי? בגדול הוא באמת (לדעת כולם) ילד שמח מאושר צוחק.פשוט מפריע לי שהוא אומר לי אמא אל תפסיקי לחייך כאילו נפגע ממה שעברתי. האם אני מגזימה בהערכתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי של אמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אין תגובה

    נירה
    22/06/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי של אמא - תגובה

    סמדר ריינר
    22/06/2011

    שלום נירה,
    אני חושבת שאת מעסיקה את עצמך בסוגיה שלא מועילה כרגע.
    עיסוק בעבר לא עוזר ולא משנה כלום.
    ילדים מרגישים אותנו, מה עובר עלינו, וסביר להניח שהילד חש אותך בתור תינוק, ושהייתה לזה השפעה מסויימת.
    מה שהיה היה.
    עכשיו השאלה היא מה הלאה. אם הדיכאון שלך לא טופל, ואת עדיין מזילה דמעות ליד הילד בלי יכולת לשלוט על כך באותם רגעים, והילד מוטרד ממצב הרוח שלך, אולי כדאי לטפל בזה, כי כמו שאת רואה יש לזה השפעה על הילד כרגע. עובדה שהוא מגיב לכך.
    מה שאני מציעה לך הוא פחות להתעסק באשמה על מה שהיה או לא היה ולקחת אחריות על מצבך הנפשי מעתה והלאה, למענך ולמען הילד שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו