מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חלומות רעים ופחד גדול אצל ילדה בת 7מיטל25/06/2011
היי,אני מיטל אמא לילדה בת 7 גרושה מזה כשנה ובזוגיות חדשה עם בחור מקסים ואהוב מאוד על ביתי.לפני כחודש עברנו להתגורר בדירה חדשה שלושתינו ועשינו לנסיכה חדר חלומות אמיתי בקומה העליונה של הדירה(דירת פנטהאוז) כאשר החדר שלנו הוא במרחק של מספר מדרגות מהחדר שלה בקומה התחתונה.ביתי מסרבת לישון שם וכל לילה לפני השינה היא מספרת לי על חלומות רעים שפוקדים אותה בלילה מה שגורם לה לרדת למיטתנו(כמובן שאני משאירה אורות דולקים בכל פינה)ולישון איתנו.במקרים אחריםהיא בוכה ומבקשת ללכת לישון את הלילה אצל אבא שלה.כיוון שאנו ביחסים מצוינים ולא מתנהלים לפי הסכם אלא לפי רצון הילדה וטובתה אז אני נכנעת ולוקחת אותה אליו כדי שהיא לא תפחד.אצלו היא אומרת,אין לה חלומות רעים.שאלתי היא האם זהו פחד שקשור לבית החדש?האם כדאי שאשן איתה בחדר מספר ימים כדי שהיא תקבל ביטחון?האם לתת לה ללכת אליו כל זמן שהיא מבקשת ולא להתמודד מול הפחד הזה?אשמח להכוונה ולייעוץ אם אפשר..מודה מראש ושבוע נפלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלומות רעים ופחד גדול אצל ילדה בת 7 - תגובה
סמדר ריינר26/06/2011שלום מיטל,
אני חשובת שיש בלבול לפעמים בין רצון הילד וטובתו. רצון הילד הוא לא תמיד טובתו. נראה לי שבאופן לא מודע או שאתם מרגישים נורא אשמים על כך שעברתם דירה ועל כך שהכנסת זוגיות חדשה לחיים, והילדה מרגישה את האשמה שלכם כחולשה ומפריעה לזוגיות הזו בכך שהיא רוצה לישון אצלכם, או שבכלל עצם הימצאות הזוגיות הזו בבית מפריעה לה כי זה במובן מסויים גוזל את מקומה להרגשתה (האם לפני כן ישנת איתה במיטה? האם אצל אביה היא ישנה איתו?אם כן -זה לא רצוי)
אני חושבת שכדאי לעשות סדר, הילדה ישנה בחדרה, בימים שלה, והולכת לאביה בימים שלו.
החרדה שלה רק מתגברת כשאתם נותנים לה לנהל את סדרי השינה בצורה הזו.
בהתחלה יהיה קשה כמה לילות, אבל לדעתי אם תהיו עיקביים, אחר כך היא תרגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
