מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בבקשה!!אלה25/06/2011
אני פונה כי אזלו כוחותיי ואני לא יודעת מה לעשות. אני אמא לשני בנים מקסימים בני 2.9 ו1.10 אשר עושים לנו חיים "משוגעים" (טוב אף אחד לא אמר שזה יהיה קל)
מירב השאלות שלי קשורות לבכור. מגיל 9 חודשים שמתי לב שהילדון שלי התחיל למשוך בשיער ולנשוך (הבנתי שזה שלב התפתחותי) בגיל 11 חודשים המצב החמיר עם הופעת אחיו הקטן. חשוב לציין שהאופי והמזג שלהם שונה. הקטן רגוע יותר וממושמע יותר אך לומד ומחקה את אחיו.
מגיל שנה הבכור נמצא במסגרת מעון ויצו (כנ"ל הקטן) המשיכות הסטירות והנשיכות המשיכו גם במעון ולשמחתי פסקו לאחר זמן מה. ביחס לילדים .אך הוא עדיין ממשיך לעשות זאת לאחיו הקטן.
אני מרגישה שאני ובן זוגי לגמרי איבדנו עליו שליטה. הוא שובר דברים בבית זורק משחקים מהחלון בורח לכביש בחוץ לא מקשיב ולפעמים גם לא מגיב לקולינו. כמו כן חשוב לציין שכך הוא מתנהג רק כאשר אני או אבא בסביבה. כשהוא עם אמא שלי או עם מטפלת הוא ממושמע וילד "זהב"
כשהוא רוצה משהו הוא צורח בבכי מר. יכול להיות שזה בגלל קשיים בשפה? הוא מדבר אבל אני גם רואה שקשה לו לבטא את עצמו.
דבר נוסף מגיל 4 חודשים הוא מתעורר מספר פעמים בלילה לשתות בקבוק (לא אוכל בלילה בערך מאותה תקופה) ומאוד קשה לגמול אותו מכך. הוא שותה כליטר מים (תה צמחים) בלילה. לפעמים גם יותר. אנו מחליפים לו 3-4 חיטולים בלילה ומיותר לציין שהשינה של כולנו גרועה מאוד. אני ובן זוגי עובדים הרבה וקמים ממש מוקדם. מותשים ועייפים במשך היום חוזרים הביתה באיפוס כוחות.
ניסינו לגמול אותו משתיית לילה זה עבד ל3 ימים אבל הוא מאוד צורח בזמן היקיצות כך שמעיר את הקטן והחגיגה כפולה. ברור שנשברתי.
מצטערת על מידע כה רב אך החוסר אונים ורגשות פשוט מציפים אותי.
אני יודעת שאני חייבת להיות עקבית אך סדר יום משתנה ועייפות תמידית פשוט לא מאפשרים לי . יש ימים שאני רואה את הילדים רק בבוקר לפני הגן ואז רק למחרת בערב.
מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה!! - תגובה
סמדר ריינר26/06/2011שלום אלה,
כרגע, את מתארת מצב קיצוני וחמור מדי כדי לפתור אותו באמצעות עיצה באינטרנט. נראה שיש קושי עצום בהצבת גבולות אצלכם בבית. אני ממליצה לכם לפנות להדרכת הורים כדי להתחיל להתארגן אחרת באופן יסודי ממה שקורה עכשיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
