אומגה 3 מספר שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אומגה 3 מספר שאלות
    ערן
    15/01/2012

    האם אומגה 3 היא תרופה הומופאתית?
    האם אומגה 3 מכילה כימיקלים פעילים כמו בתרופה רגילה?
    האם בתחילת שימוש באומגה 3 ייתכן הפרעות שינה והיפראקטיביות? כי אני סובל מזה
    האם יש הבדלים בין החברות השונות באיכות שמן הדגים באומגה 3 ?
    אם כן איזה חברה או חברות נותנות את השמן דגים הכי איכותי?
    אני לקחתי אלספה 300 מג' במשך שבוע וחצי בהמלצת הרופא שלי (הרופא שלי המליץ על אומגה 3 אך ללא הכוונה לאיזה חברה. רק שיהיה שמן דגים)הרגשתי דכדוך או ירידה באנרגיות. שלשולים ובחילות. לאחר שבוע וחצי החלטתי להחליף לחברה אחרת כי אולי החפיסה של האומגה 3 הספציפית שקניתי היתה מקולקלת. גם קראתי שאיכות ירודה של שמן דגים גורמת לבחילות שלשולים ואף דיכאון ולכן אני מאמין שאלי אם אריזה אחרת של חברה אחרת אני אצליח לקחת מבלי להרגיש. שזאת כמובן מה שכולם אומרים לי שצריך להיות. אז לכן חשוב לי לדעת איזה אומגה 3 שמן דגים הכי איכותי או איזה חברות הם איכותיות.

    תודה רבה לכל עזרה והמשך שבוע נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3 מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 מספר שאלות - תגובה

    איציק ברדה
    16/01/2012

    שלום ערן
    שמן דגים הוא תוסף תזונה ולא תרופה הומאופתית לכן הוא גם לא מכיל כימיכלים הנמצאים בתרופות אלה חומצות שומן חיוניות.
    לרוב אין תופעות לוואי אך הדבר אינבדואלי החברות הנמכרות ברשתות הפארם והטבע מומלצות שים לב למינון ומחיר.(GNC סולגאר אלטמן לייף ועוד)

    בברכה
    איציק ברדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו