חוסר ויטמין b12

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר ויטמין b12
    שירן
    04/06/2012

    שלום, היום אני בת 25,לפני כשלוש שנים בבדיקות דם אקראיות התגלה חוסר בויטמין b12 ,בנוסף גם סבלתי מקושי בהטלת שתן והופניתי לאורולוגוכל הבדיקות היו תקינות והוא אמר שהאופציה היחידה היא מחסור בויטמין b 12 ואכן הוא קלע בול וקיבלתי טיפול בויטמינים למשך כ 3 חודשים.לאחר מכן עשיתי בדיקת דם כביקורת והכל היה תקין. לפני כשבוע חזרו הסיפטומים בשתן ואיתם עייפות כרונית בלתי מוסברת,קושי לתפקד וללכת לעבודה כאבי בטן וגזים וצואה בצבע חצי חום בהיר חצי חום כהה.העייפות רק הולכת וגוברת ואיתה לחץ קל בחזה והרגשה של דופק מהיר.אני רק רוצה לישון ולישון כל הזמן.אתמול הרופאה מדדה לי לחץ דם ודופק וזה היה תקין.ביקשתי הפניה למיון משום שאני מסוגלת לישון יותר מ 20 שעות ביום אך הרופאה התעקשה שאין צורך ושכדאי לחכות לבדיקות דם.האם כדאי לפנות למיון בכל זאת???זה רק מחמיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר ויטמין b12

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמין B12

    יעל אבנון
    05/06/2012

    על מנת לאבחן את התופעות מהן את סובלת יש לערוך בדיקת דם מקיפה. אני ממליצה לבדוק גם את תפקוד בלוטת התריס- הבדיקה נקראית TSH, בנוסף דרשי לבדוק את הורמוני הבלוטה- FT4, FT3. מחסור בויטמין B12 אינו הגורם לכל הבעיות שציינת אך יכול להוות חלק מהבעיה. ממליצה לך גם לבדוק נוכחות של החיידק הליקובקטר פילורי אשר עלול להיות אחראי לחלק מהתופעות שציינת. בקשי כל זאת מהרופאה.

    בברכה,
    יעל אבנון, נטורופתית
    מומחית לאבחון בדיקות דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו