שוב אומגה 3..מכיוון שעוד לא ענו,,,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוב אומגה 3..מכיוון שעוד לא ענו,,,
    אלון
    30/08/2008

    שלום רב, מי זקוק לאומגה 3?? מה המינון?הבנתי שהנוזלי הוא הכי מרוכז,האמנם? האם אפשר לתת לילדים בני 6 ו-8.5 מאותו בקבוק רק כמובן בכמות שונה?? האם זה עוזר לבעיות קשב וריכוז בילדים?( בנוסף לריטלין,ומתי ביחס לריטלין לצרוך את האומגה 3) מתי עדיף לקחת: בוקר,צהריים או ערב.. תודה רבה רבה על ההקשבה זה באמת פורום יעיל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    בועז שוורץ
    31/08/2008

    שלום אלון ותודה על המחמאות
    אומגה 3 למעשה - קובע מכון הלב האמריקאי חשוב לכל אדם בריא כחולה. כמובן המינונים משתנים כתלות בבעיה וכמובן בגיל.
    אומגה 3 חשוב בכלליות לבריאות הגוף, חומצות השומן הייחודיות תומכות בפעילות הלב וכלי הדם כמו גם בגמישות כלי הדם, החומר חיוני לתפקוד מוח תקין מכאן שכמובן המוצר נחוץ בבעיות קשב וריכוז( 1-2 כפיות מהמוצר הנוזלי המרוכז - נסה לחשב את זה בכמוסות- בלתי ניתן לנטילה).
    מחקרים עדכניים מראים יכולת מופלאה כחומר אנטי דלקתי, יכולת חשובה במניה ואף טיפול בסוגי סרטן שונים ועוד ועוד.
    הבעיה המרכזית היא חוסר האיזון בין אומגה 3 (כמעט ואינו נצרך דרך התזונה) לבין אומגה 6 ( שממש אין לנו חסר בה) וזה מביא למצב של גוף דלקתי שחי בחוסר איזון - לכן חשובה התוספת לכל אדם.
    דע לקרוא את התווית!!! החומרים הפעילים באומגה 3 נקראים EPA ו DHA והסכום של שניהם ביחד מביא את כמות האומגה 3 כחומר פעיל. כלומר אם מכון הלב האמריקאי טוען כי לטריגליצרידים(שומנים) בדם נחוצה כמות של בין 2-4 גרם אומגה 3 ביום זה אומר שמהמוצר הנוזלי של GRAMSE צריך כפית ורבע בעוד מהכמוסות נחוצות בין 4-8 כמוסות ביום!!! מה עדיף???
    מתי עדיף לקחת: הכי קל ונוח עם ארוח ערב.
    כל טוב ובריאות שלימה
    בועז שוורץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו