רוצה לגדול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה לגדול
    ניר
    15/03/2007

    שלום רב, אני בן 15 ועוסק בסםפורט תחרותי (כדורסל). הבעיה שלי היא שאני ממש רזה יחסית לגובה שלי ורוצה לחזק את הגוף, הן ע"י עבודה עם משקולות והן ע"י נטילת תוספי תזונה - איזה ויטמינים הכי מומלצים לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה לגדול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במשקל

    איציק ברדה
    15/03/2007

    שלום לך
    במידה ומצב בריאותך תקין אבל אתה מאד רזה ממולץ לצרוך אבקה המכילה קלוריות ותוכל לסייע לך בעליה במשקל .
    אני ממליץ על אבקה בשם WEIGHT GAINER 1850
    המכילה פחמימות חלבונים וויטמינים.
    המינון ההתחלתי המומלץ הוא כוס מידה בתוספת ספל חלב/מיץ/מים פעמים ביום לאחר האוכל.
    האבקה מכילה קלוריות ולכן תסייע לך לעלות במשקל האבקה לא באה במקום אוכל.
    בנוסף לאחר האימון ניתן לצרוך חטיף חלבון בשם פרו קראנץ המכיל חלבון מי גבינה .
    השילוב בין השנייים יכול לעזור לך לעלות במשקל.
    אם ברצונך מולטי ויטמין ישנו מולטי ויטמין מיוחד לנערים בגילך בשם MEGA TEEN היכול לתת לך השלמה תזונתית של ויטמינים ומינרלים החשובים לגילך (מוצר זה אינו מעלה במשקל).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו