שאלה לאיציק היקר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לאיציק היקר
    תל אביבית
    26/03/2007

    שלום איציק, אשמח לקבל תשובה לשאלה הבאה: האם עודף בחומצה פולית או עודף בברזל יכולים לגרום נזק לגוף או שהעודף יוצא מן הגוף ואינו מזיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאיציק היקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומצה פולית וברזל

    איציק ברדה
    27/03/2007

    שלום לך
    חומצה פולית הינה חלק מויטמיני B .
    ויטמיני B מסיסים במים והעודפים יוצאים מהגוף דרך השתן במינונים של עד 800 מק"ג ביום לא נמצא כל תופעת רעילות במינונים גבוהים מזה לפעמים נצפו אלרגיות בעור.

    מינרל ברזל
    המינון המומלץ ביום לנשים מגיל 11 ועד 45 הוא 18 מ"ג ביום. נשים בתקופת ההריון יכולות לעלות את המינון.
    רעילות במינונים אלה היא נדירה.

    לידיעתך את יכולה לעשות בדיקת דם פשוטה בקופת חולים ובא ניתן לראות את הערכים של חומצה פולית ברזל ואף ויטמין B 12 ואז תוכלי לדעת באופן מדויק את המצב האישי שלך ולדעת אם את צריכה תוסף כל שהוא.
    במהלך הריון ואם את בריאה מומלץ להוסיף חומצה הפולית וברזל במינונים שהזכרתי ללא חשש.

    בברכה
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו