ויטמינים והריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויטמינים והריון
    שירה
    28/03/2007

    שלום וברכות על הפורום. אני בהריון בתחילת שבוע תשיעי.
    כמעט ולא אוכלת ירקות, מדיי פעם אוכלת פירות. אני יודעת שאני לא ממש אוכלת בריא ומסודר וזה קצת מדאיג אותי. רציתי לדעת אם כדאי לקחת ויטמינים או תוספי תזונה במהלך ההריון, ואם כן אשמח אם תוכלו להמליץ לי על כמה..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמינים והריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים בהריון

    איציק ברדה
    28/03/2007

    שלום לך
    בתקופת ההריון וההנקה מומלץ להשתמש במולטי ויטמין ספציפי לתקופה זו.
    מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות לא מכיל ויטמין A שאסור בהריון ובמקומו יש תוסף של בטא קרוטן.
    כמו כן המולטי ויטמין צריך להכיל חומצה פולית ,ברזל,סידן ואת שאר הויטמינים והמינרלים.
    בדרך כלל במהלך ההריון ממליצים לקבל חומצה פולית.
    אם את לוקחת חומצה פולית ואת רוכשת מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות יש שם מספיק חומצה פולית ואין צורך להוסיף .
    אני ממליץ על שתי טבליות ביום של מולטי ויטמין בשם פרה נטל של GNC טבליה בבוקר אחרי אוכל וטבליה בערב אחרי אוכל.
    (צבע השתן יהפוך לצבע צהוב חזק וזאת כתוצאה מהשתחררות ויטמיני B בשתן)

    בברכה
    איציק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו