פעילות אירובית והתאוששות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעילות אירובית והתאוששות
    אתי
    31/03/2007

    אני מבצעת פעילות אירובית באופן קבוע (3-4) פעמים בשבוע ולעתים קרובות חשה לאחר מכן עייפות וכאב מקומי.
    רציתי לדעת האם יש תוספי תזונה אשר מתאימים ויכולים לתת מענה לתופעות מעין אלו ואם כן אודה להמלצתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות אירובית והתאוששות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקה איזוטוני

    איציק ברדה
    01/04/2007

    שלום לך
    כאשר מבצעים פעילות גופנית אירובית באופן סדיר הגוף אומנם מחטב את עצמו אך בזמן הפעילות הגופנית הולכים לאיבוד מלחים מינרלים ויטמינים ושרירי הגוף דורשים יותר חלבון.
    על מנת למנוע את העיפות אני ממליץ לך להתחיל עם משקה איזוטוני שיחזיר לך את המלחים בזמן האימון ויסייע לך להתאוששות מהירה.
    אני ממליץ על משקה איזוטוני המכיל רכיבי פרי טבעיים ובעל ערך קלורי נמוך בשם:
    מור אנרגי - MORE ENERGY של חברת פרימור. חצי ליטר לכל אימון במהלך ואחרי האימון.
    להתכוצות שרירים מומלץ להוסיף לגוף מגנזיום 250 מ"ג בלילה ליפני השינה.
    תוסף חלבון חדשני הוא חלבון PM המשתחרר באיטיות ובעל ספיגה מרבית.
    בברכה
    איציק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו