עזרו לי בבקשה המלצה על תוספי מזון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרו לי בבקשה המלצה על תוספי מזון
    גליה
    13/07/2010

    אמי בת 65 , סובלת מסכרת 2 וזאבת. כתוצאה ממחלת הזאבת היא סובלת גם מטרומבוציטופניה -תסיות דם נמוכות ולכן היא מקבלת טיפול בסטרואידים שמעלים לה את רמת הסוכר. לאיזון הסכרת היא מקבלת ג'נואט ומזריקה אינסולין 3 פעמים ביום. התרופות שהיא מקבלת לזאבת הם פלקוניל ופרדיזון שגם הוא מעלה סכרת. בקיצור חגיגה, ובנוסף לכל זה יש לה בקע סרעפתי גדול.
    לשמחתי עדיין אין לה פגיעה באיברי גופה הפנימיים כולל העיניים.
    אני מאוד מבקשת שתמליצו לי על תוספי תזונה שכדאי לה לקחת כדי שיעזרו לה לשמור על מערכות גופה בהתייחס לכך שלא כל תוסף מותר לקחת במקרה של מחלת הזאבת - לדוגמה ויטמין C שמעורר את המערכת החיסונית. היא לוקחת היום סידן וויטמין D.
    סליחה על המגילה ואודה לכם מאוד עם תעזרו לנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאבת

    איציק ברדה
    13/07/2010

    גליה שלום
    הייתי ממליץ לך להיפגש עם רופא / מטפל על מנת שיוכלו לטפל במקרה הספציפי של אמך שדורש התיחסות רבה בגלל שילוב התרופות שהיא לוקחת.
    בנושא זאבת מומלץ ד"ר אודי בר.

    בברכה
    איציק ברדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו