נשירת שיער וכתמי עור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת שיער וכתמי עור
    שרון
    06/03/2014

    היי, אני בת 22, והשיער שלי נושר בערך כבר שנתיים.בחודשים האחרונים שמתי לב להדללות מפחידה של השיער, במיוחד לאחר שתמיד הייתי עם שיער עבה ומלא. אחרי בדיקות דם והתייעצות עם רופאת עור- קיבלתי פרוגרד פוליק (הפסקתי לאכול בשר מזה שנה וכנראה מכאן הברזל שלי די נמוך), ובנוסף קיבלתי מינוקסודיל 5% (של גברים משום מה) . קראתי באינטרנט הרבה על התרופה והבנתי שיש לה תופעות לוואי רבות והחסרון העיקרי שלאחר הפסקת השימוש הנשירה חוזרת ובעוצמה גדולה יותר. היום שמתי לראשונה את התרופה. האם לדעתך אוכל להסתפק בכדורי ברזל? ואם השתמשתי פעם אחת והפסקתי זה יכול להזיק ולגרום לנשירה? ממש מפחיד אותי להשתמש בתרופה הזו כל החיים . שאלה נוספת- לאחר שחזרתי מתאילנד גיליתי כתמי עור כהים מעט בבטן, הרופאה אמרה שיחתכן ואלו כוויות אך כדי לא לרחת סיכון נתנה לי קטוזול שמפו 100 מ״ל לשטיפת פלג גוף עליון. לאחר עיון בעלון לצרכן גיליתי שזה בכלל לשימוש בקרקרפת.האם זה תקין? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער וכתמי עור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער וכתמי עור - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    08/03/2014

    נשירת שיער היא תגובה פיזיולוגית , לעתים עקב שינויים בדיאטה , מתח , וחוסר איזון הורמונלי השיער נושר יותר מהמקובל .ממליצה לקחת את הברזל , מינוקס הוא טיפול בטוח , כמו כל טיפול יש לו גם תופעות לוואי, יש מקרים שהטיפול יארך חצי שנה ויותר ולעתים פחות .
    לגבי ניזורל שמפו ניתן להשתמש כשמפו לקרקפת ורחיצה גם במקומות נגועים כמו גוף ורגלים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שרון, מצרפת תגובה כי יש לי

    עמיתה
    09/03/2014

    נגיעה אישית במצב: גם אני סבלתי מאוד מנשירת שיער שמקורה היה ככל הנראה מסטרס ומתח רב שהייתי שרויה בו, וגם אני רציתי להימנע מלקחת תרופות חזקות ובסוף נטלתי קומפלקס ויטמינים שנקרא B+C סטרס פורמולה (מכיל ברזל וויטמינים נוספים) וזה בהחלט עזר...
    בקשר לשמפו - גם לי רשמו את זה פעם למיגור פטריות מהקרקפת ורחצתי בזה גם את הגוף, כך שזה בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו