קיורטן ווזלין?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קיורטן ווזלין?
    אור
    21/05/2014

    שלום,
    אני בת 16 לוקחת קיורטן כבר 4 חודשים במינון של 40 מג ליום.
    חברה שלי שגם לקחה את הכדוריםהמליצה לי למרוח וזלין על הפנים כדי לעזור ליובש. אני משתמשת במשחה שהרופא נתן לי שקוראים לה צטומג פלוריש שעוזרת אבל יש תקופות שאני פשוט כולי מתקלפת. קודם לכן השתמשתי באקו פייס של דוקטור עור שלא עזר לי בכלל.
    האם זה בסדר למרוח וזלין על הפנים והאם תוכלי להמליץ לי על קרם לחות ושפתון טוב? כי השפתיים שלי טיפה קטסטרופיות ומתקלפות מאוד.
    בנוסף, ערך ה-ggt שלי הוא 35.2
    הייתי אצל רופא העור אחרי שעשיתי את הבדיקות אני הולכת אליו רק פעם בחודשיים, והוא אמר שהכל בסדר אבל מצב זה עדיין טיפה מדאיג אותי כי הערך המקסימאלי המומלץ הוא 24...
    האם יש דרך להוריד את המספר?
    סליחה על החפירה, מצפה לתשובה,
    בתודה,
    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיורטן ווזלין?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיורטן ווזלין? - תגובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    22/05/2014

    אפשר למרוח וזלין על השפתיים. לפנים אפשר למרוח קרם לחות מיוחד לאקנה שלא גורם לפצעונים- תתיעצי עם הרוקח. לגבי בדיקות המעבדה GGT ותפקודי כבד- תמשיכי את המעקב פעם במספר שבועות לפי המלצת רופא העור כדי לודא שהערכים לא עולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו