נשירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירה
    לימור
    26/06/2014

    שלום, אני אמא לילדה בת שנתיים ו-3 ח'. לפני כחצי שנה הגננת התחילה להעיר כל כמה זמן שלבת שלי יש נשירה. לא רציני, פה שערה שם שערה. כששאלתי תרופא ילדים אמר שזה טבעי ויש עונות מעבר והשיער מתחלף וכו, אז לא ייחסתי חשיבות אבל ככל שעבר הזמן זה המשיך והחמיר. היום יש לה שבילי קרחות, שיער דליל וכל פעם שאני מסרקת אותה או שהיא מורידה גומיה יוצאות לה קבוצות שיער של 6-7 שערות כל פעם. רואים שבאיזור אחד יש לה שיער יותר ארוך ובאיזור אחר יותר קצר, זה לא אסטטי ולא פרופורציונלי אבל מה שמדאיג זה ההתקרחות. היא עשתה ביום חמישי שעבר בדיקת דם, בדיקות שעושים לנשירה לא כל התוצאות הגיעו אבל מה שכן הגיע יצא תקין. אז מה זה יכול להיות למה הבת שלי מאבדת את השיער שלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירה - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    27/06/2014

    נשירת שיער בגיל כזה היא לא נשירת שיער פתולוגית , אם אין בעיה רפואית לא רואה סיבה לדאגה , השיער בגיל כה צעיר משתנה כל הזמן , לא אותו הדבר בגיל בוגר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו