הזעה לאחר לייזר בבית השחי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הזעה לאחר לייזר בבית השחי
    טלי
    12/08/2014

    התחלתי את טיפולי הלייזר בבית השחי בגיל 17 בערך, כיום אני בת 23 ועדין ממשיכה עם הטיפולים. תקופה לאחר שהתחלתי בטיפולים שמתי לב שאני מתחילה להזיע יותר, אומנם אני לא סובלת מעיגולים בבית השחי אבל עדין אני מרגישה שהזיעה ובמיוחד הריח נהיו יותר חריפים. הגעתי למצב שאני ממש מתביישת כבר להרים את הידיים או אפילו סתם להתקרב לאנשים. יש לציין שכאשר אני משתמשת בדאודורנט הריח נורא יותר מאשר כשאני ללא דאודורנט החלפתי כלכך הרבה דאודורטים ובכולם הגעתי לאותו מצב, לכן הפסקתי להשתמש בדאודורנט בתקופה האחרונה, הריח פחות חזק אבל עדין נורא.
    יכול להיות שנפגעו לי הנקבוביות? כיצד אני יכולה לפתור את הבעיה?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזעה לאחר לייזר בבית השחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזעה לאחר לייזר בבית השחי - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    13/08/2014

    הסרת שיער אינה משפיעהלגמרי על תפוקת הזיעה , שינוי בזיעה יכול להיות בכל תקופה בחיים ויותר קשור לשינויים הורמונליים מטבולים מתח . לטיפול בהזעה אפשר לנסות הזרקה של בוטוקס מאד יעיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו