קרם עיניים- תופעת לוואי? אלרגיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרם עיניים- תופעת לוואי? אלרגיה?
    מור
    29/08/2014

    שלום

    התחלתי להשתמש בקרם עיניים לפני שבוע-שבועיים.
    קניתי קרם טבעוני לחלוטין, ללא חומרים מזיקים.

    היום שמתי לב לתופעה מוזרה-
    העור שעוטף את העין הפך למעט כהה, כאילו שמתי צללית אפורה בהירה.
    מסביב לעיניים העור נראה טוב, אבל נראה שכלי הדם מעט יותר בולטים.

    הפסקתי את השימוש, כמובן..
    אבל אני לחוצה.

    זה יעבור?
    למה זה קרה אם הקרם הוא טבעי לחלוטין?
    איך אני אמורה לדעת אם אני רגישה?
    איך אני אמורה לדעת איזה קרם כן יהיה לי טוב? האם עלי להתייעץ עם מישהו?
    האם האיזור ישאר כהה??

    אשמח מאוד לעזרה
    אני דואגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרם עיניים- תופעת לוואי? אלרגיה? - תגובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    29/08/2014

    לפי מה שכתבת כדאי לשלול רגישות למרכיבי הקרם. כדאי לבדוק במרפאת דלקת עור ממגע למה את אלרגית, כי אותם חומרים יכולים להופיע גם בקרמים אחרים. תקחי איתך לבדיקה במרפאה את הקרם עליו כתבת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו