התייעצות....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות....
    מירי
    11/09/2014

    שלום ד"ר,

    אני בת 48 מזה תקופה שיש לי פצעים בפנים שיוצאים מבפנים כמו ג'ולות והופכים להיות כתמים חומים שנשארים. מה גם שזה מתפשט על הגב והכתפיים.

    דעת של רופא עור היית שזו בעיה הורמונלית וברגע שהמחזור יפסק הפנים יהיו חלקות
    מה שלי לא נראה הגיוני.

    אתמול הייתי אצל רופא שנתן לי שאת דעתו שיש לי אקנה + בעיה הרומונלית ונתן לי משחה ונרות מינוציקלין - נר בשבוע (היות ואמרתי לו שכבר קיבלתי כדורי מינוציקלין וזה לא עזר). ושבעוד חודש אבוא אליו לקבל כדורים של ראקוטן למשך חודשיים.

    שאלותיי הם:
    האם נכון יהיה לקחת נרות - מינוציקלין לאחר שכדורים לא עזרו?
    האם הנרות יכולים לגרום לתופעות לואי?
    האם כדורי ראקוטן יכולים לעזור כעבור חודשיים והאם הם לא גורמים לנשירה?
    היות ויש לי בעיית נשירה רצינית .

    האם שוב אוכל להנות מפנים וגב חלקים?

    תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות.... - תגובה

    ד``ר סמדר שרייבר
    11/09/2014

    אין לי נסיון עם מינוציקלין בצורת נירות. לגבי רואקוטן, אני לא ממליצה לך אם את נוטה לנשירה. רואקוטן עלול לדלל שיער כתופעת לואי גם באנשים בריאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו