דואק ג'ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דואק ג'ל
    אני
    27/01/2015

    קיבלתי דואק ג'ל וסבון פנים "אקניל" מרופא עור. יש לי מספר שאלות:
    1. עד עכשיו טופלתי אצל קוסמטיקאית מקצועית, שציידה אותי בקרם לחות ליום, קרם מזין ללילה, מי פנים, משחה נקודתית לפצעונים ומסכת פנים. ניקיתי את הפנים פעמיים ביום לפחות, והשתמשתי במסכת הפנים פעמיים בשבוע. עדיין יש לי את המוצרים - כולם טבעיים ואיכותיים - אבל אני תוהה אם להשתמש בהם במקביל דואק ג'ל ולסבון הפנים, או שמא, לא כדאי. אם לא, האם זה לא ייבש לי את הפנים?
    2. כתוב שאת הדואק ג'ל מומלץ למרוח בשעות הערב. לא הבנתי האם הכוונה היא ללפני השינה. מומלץ למרוח את המשחה בלילה וללכת לישון איתה?
    3. האם זה בסדר להשתמש בדואק ג'ל פעמיים ביום? וגם: האם זה בסדר "לדלג" על ימי שימוש, אם הדבר יקרה בלית ברירה?

    תודה רבה מראש,
    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דואק ג'ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דואק ג'ל - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    30/01/2015

    דואק היא תרופה טובה לאקנה ממליצה 4-5 פעמים בשבוע לילה . להזהר עם טיפולי עור משלימים שלא יגרמו להתיבשות של העור . במיוחד בעונה זו מזג האוויר יבש מאד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו