רואקוטן וקמטי הבעה בגיל צעיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רואקוטן וקמטי הבעה בגיל צעיר
    שני אברהם
    04/02/2015

    דר' שלום- אני בת 28, לאחרונה החלו להופיע בפני קמטי הבעה, לדעתי בשל תכשירים מייבשי עור שאני משתמשת בהם פעמיים ביום בשל אקנה שמסרב לרדת מפני, בכללי פני מאוד שומניות ללא שימוש בתכשירים (מסכת פילינג יומי גרנייה, מי הסרה של ניוטרוג'ינה, סבון פנים ניוטרוג'ינה וצטפיל)

    האם כדי להימנע מהתפתחות קמטי ההבעה עלי להימנע משימוש בתכשירים אילו?...
    אני סובלת מאוסידי קל, בעבר השתמשתי ברואקוטן וחשתי (לפני 8 שנים) החמרה באוסידי, האם חל שינוי ברואקוטן כדי למנוע מצב זה?...האם שימוש במינון נמוך מאוד ולתקופה קצרה ימנע החרפה במצב הנפשי?..האם שימוש בתרופה לאוסידי "יאזן "המצב?
    האם הרואקוטן מסייע גם בקמטוטים?..
    לאחרונה (שלושה חודשים) הופיע על ציפורן זרת ימין פס פיגמנטי, הסיכויים למלנומה לפי רופאי מאוד מאוד נמוכים אך לייתר ביטחון תבוצע החודש ביופסיה ממיטת הציפורן...האם יש סיכון בשימוש ברואקוטן עם מלנומה?...
    מדוע אסור עלי שימוש ב רטינול פלמיטאט במצב זה?..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רואקוטן וקמטי הבעה בגיל צעיר - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    05/02/2015

    קמטי הבעה מתחילים משנות ה20 לחיינו , בעקבות כיווץ שרירים הבעות .
    אין קשר לאקנה וקמטים , אקנה היא דלקת שלבלוטות החלב בפנים העור . יש אפשרות לחזור לרואקוטאן במינון יותר קטן ולתקופה ארוכה יותר אם את מתאימה .
    יש להשתמש בסבונים לא מיבשים מדי כי עור יבש נסדק ואז הוא נראה חסר חיות .
    לגבי מלנומה טוב שאת במעקב ו, גם כאן אין כל קשר בין מלנומה ורואקוטאן .
    לגבי רטנול כדאי לבדוק שוב מול הרופא המטפל והעור שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו