סימנים לאחר אקנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימנים לאחר אקנה
    אריאל
    06/02/2015

    שלום, לאחר שפצע אקנה עובר לי, הוא משאיר אחריו סימן אדום על העור .
    כלומר - אין פצע, אך נשאר סימן אדום במקום של הפצע .
    הבנתי שלתופעה זו קוראים "פוסט אקנה" והיא עוברת עם הזמן .
    הבעיה היא שצריך לחכות יותר מדי זמן, והפוסט אקנה נמצא לי כבר על כל הפנים .
    אני כבר מיואש ולא יודע מה לעשות, יש דרך לזרז את תהליך הריפוי של הפוסט אקנה הזה. ?
    אתה יכול להמליץ לי על תכשירים מסויימים שיוכלו לעזור ולזרז את תהליך הריפוי של הפוסט אקנה. ?

    אני בן 16 וחצי, ועדיין גדלים לי מדי פעם פצעי אקנה .

    אשמח שתענה לי, תודה. :)


    עוד משהו - ראקוטן מזיק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימנים לאחר אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימנים לאחר אקנה - תגובה

    ד``ר מוניקה אלמן
    07/02/2015

    אקנה הוא תהליך דלקתי של העור לכן יש אדמומיות לאחר הפצע , ככל שהפצע עמוק זמן הריפוי יהיה ארוך יותר . ממליצה לפנות רופא העור שלך לקבל טיפול מסודר כי חבל שיהיו לך סימנים או צלקות לאחר האקנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו