האם אסטמה של העור...??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אסטמה של העור...??
    רונית
    19/03/2015

    לבני בן החמש מזה מספר חודשים יש שטחים על פני הידיים בחלק החיצוני מחוספסים שהפכו עם הזמן להיות בצבע לבן (כאילו פטריה) , בהירים יותר מצבע העור הרגיל. לאחר טיפול בדרמהקובין (דומני) החיספוס עובר אבל חוזר שוב , השטחים של החיספוס הולכים ומתפשטים , זה התחיל ביד אחת ועכשיו בשני הידיים. לפי דברי הרופא זוהי אסטמה של העור , אבל לפי התמונות של המחלה שראיתי באינטרנט זה כלל לא נראה כך כלל . הדבר המשותף היחידי זה יובש . אבל לא אדום ולא מגרד לו. מה יש לו אם כן? אשמח לחוות דעת . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אסטמה של העור...??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסתמה של העור אטופיק דרמטיטיס

    שיר ממליצה
    19/03/2015

    אל תתקרבי לדרמקומבין כי זה יוצר אשלייה של מעין ריפוי אבל רק מחמיר את הבעיה כל כל משחה עם מרכיבים סטרואידים.
    יש משחה צמחית מדהימה בלי סטרואידים.

    תחפשי בגוגל : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור.

    אתר מחלות עור ברמה עולמית.

    בהצלחה לך ולבן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו